W stolicy Rosji, gdzie legioniści rozegrają pierwszy mecz w fazie grupowej (środa, godz. 16.30), kampania „We are back” jest widoczna w centrum handlowym Horosho przy ul. Koroszewskiej i na Varshavska Sky Business Center przy ul. Warszawskiej. Obie lokalizacje znajdują się w komercyjnych centrach Moskwy i codziennie są odwiedzone przez tysiące osób.
Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski, czyli Artura Boruca, Mahira Emrelego i Luquinhasa oraz hasłem kampanii.
W ramach kampanii „We are back" klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów (rywalami legionistów będą również angielskie Leicester City i włoskie SSC Napoli).
JUŻ IDZIESZ? MOŻE CIĘ ZAINTERESUJE:
- Zwolniona z klubu piłkarka zarabia w serwisie dla dorosłych
- Trenerzy PKO Ekstraklasy od najmłodszego do najstarszego. Zaskakujący lider
- Budżety klubów PKO Ekstraklasy. Fundusze nie odzwierciedlają miejsca w tabeli
- Filip Mladenović zachwyca w Legii, a jego żona poza boiskiem
- Polacy z największą liczbą meczów w Lidze Mistrzów i Pucharze Europy [TOP 10]
- TOP 5 bramkarzy, na których Legia zarobiła najwięcej
