Z Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg otrzymaliśmy informację, że 4 stycznia br. MZUKiD otrzymał od wydziału inwestycji UM zlecenie, które pozwalało na dopełnienie niezbędnych formalności pozwalających na uruchomienie świateł.
- Tego samego dnia wysłaliśmy do Energi wniosek, ale umowę od operatora otrzymaliśmy dopiero drugiego lutego - wyjaśnia Michał Walczewski, rzecznik MZUKiD. - W tym dokumencie były błędy, więc trzeba było go odesłać. Po kilku dniach umowa wróciła do nas, ale nie podpisana. Złożyliśmy podpisy i natychmiast ją odesłaliśmy. Od tego czasu, mimo monitów, nie mamy żadnej odpowiedzi.
>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<
Co na to Energa?- Siódmego marca nasz monter podłączył licznik i sygnalizacja może działać - odpowiada Krzysztof Michalski, rzecznik prasowy toruńskiego oddziału Energi. - Odbiór techniczny instalacji został przeprowadzony pod koniec grudnia. Z naszej strony wszystko jest wykonane.
- Energa do dnia dzisiejszego nie zainstalowała licznika energii elektrycznej - ripostuje rzecznik MZUKiD. - Nie jest więc możliwe podłączenie świateł. Gdy to nastąpi, zlecimy natychmiastowe ich uruchomienie.
Kto ma rację? Sprawdzilibyśmy to, ale nie mamy kluczy do skrzynki elektrycznej. Przyjdzie więc nam czekać, aż rzecznicy ustalą stan faktyczny.