Polska była ósmym krajem, w którym pojawiła się usługa Lidl Podróże, czyli sprzedaż wycieczek zagranicznych i krajowych.
Wycieczki z Lidla można było kupować online przez stronę lidl-podroze.pl. Lidl nie był biurem podróży, ale agentem turystycznym. Sprzedawał oferty operatorów turystycznych, m.in. Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours, Unique Moments czy Exim Tours.
To Cię może też zainteresować
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu projektu Lidl Podróże - czytamy w oficjalnym komunikacie opublikowanym przez Lidl na stronie internetowej.
CZYTAJ TEŻ | Tyle zarabiać będą kasjerzy od 2020. Pracownicy Biedronki zarobią już prawie jak w Lidlu [27.12.2019 r.]
Co z klientami, którzy kupili wycieczkę poprzez usługę Lidl Podróże?
- Zapewniamy, że wszyscy Klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-podróże.pl, będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami. Każdy Klient zostanie objęty opieką bezpośrednio przez organizatora wycieczki, którą wykupił. Każdy z Klientów otrzyma bezpośrednio informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonicznie - czytamy w oficjalnej informacji zamieszczonej przez Lidl Polska.
Sprawdź koniecznie
- Po 2,5 roku działalności Lidl Podróże jesteśmy zadowoleni z doświadczenia, jakie zdobyliśmy na tym polu. Jednak ze względu na konieczność rozwoju innych obszarów biznesu podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu tego projektu. W 2020 roku planujemy dalszy rozwój organiczny sprzedaży w sklepach stacjonarnych, jak również usług online i mobile (Lidl-sklep.pl, WinnicaLidla.pl oraz aplikacji Lidl Plus i płatność Lidl Pay) - cytuje Business Insider Polska stanowisko Lidl Polska.
- Wszystkim pracownikom zatrudnionym w ramach projektu Lidl Podróże, w centrali naszej firmy, zaoferowaliśmy możliwość kontynuowania zatrudnienia w innych działach Lidl Polska - podano w komunikacie Lidla.
Smaki Kujaw i Pomorza odcinek 18
