Marszałek odda część tras Przewozom Regionalnym? Arriva zaczęła protest [zdjęcia]
Podaj powód zgłoszenia
W dniu 27.06.2015 o 08:46, kolejarz napisał:hahaha !!! Nie bardzo się orientuję jakiej Stolicy ?????? Od kiedy Toruń jest Stolicą ..
Od zawsze był i jest stolicą HIPOKRYZJI.
hahaha !!! Nie bardzo się orientuję jakiej Stolicy ?????? Od kiedy Toruń jest Stolicą ..
Niby z jakiej racji protestują? Podnieśli ceny z 5,5 na 7 zł na połączenia bydgoszcz-nakło. Śmieszni są
Niby z jakiej racji protestują? Podnieśli ceny z 5,5 na 7 zł na połączenia bydgoszcz-nakło. Śmieszni są
Niech wyrzucą króla gęsi, zwanego też marszałkiem z fuchy, za całokształt.
Czy on ma nadal te swoje POmysła,że najpierw sprowadza słabą firmę, byle dyrekcja była w w jego mieścinie a następnie nie wie co z nią zrobić?
Arriva od samego poczatku jeżdzenia to katastrofa. Od pietnastu lat dojeżdzam do pracy z Grudziadza do Jabłonowa i od czasu kiedy to Arriva jezdzi to dojeżdzanie staje się gechenną. Rozkład jazdy układany dla NIKOGO. Pociągi jeżdzą jak chcą, bez składu i ładu. Masę potencjalnych pasażerów uciekło od tego przewożnika bo rozkład jazdy jest beznadziejny i zmieniany co dwa miesiące co jest bardzo denerwujące. Pociągi na stacjach przesiadkowych są nieskomunikowane z innymi. Zaraz ktoś napisze że to wina PKP, więc od razu odpowiadam że to kłamstwo bo ja jeszcze jeżdzę i znam temat i widzę kiedy odjężdza pociąg Arrivy a kiedy wjeżdza pociąg PKP. Arriva ma płacone od Marszałka Województwa za ilość przejechanych kilometrów a nie jak to powinno wyglądać w cywilizowanym kraju od ilości przewiezionych pasazerów. Żeby dojechać do pracy z Grudziądza muszę wstać o 3.45 bo pociąg Arrivy odjeżdza o 4.20 a w Jablonowie jestem około 5.oo a pracę zaczynam o 7.oo. Oczywiście powrotu o godzinie 14-15 nie ma a jest dopiero o 16.15. Wczesniej jest pociąg o godz 12.55 zapewne do wozenia powietrza bo o tej godzinie nikt nie jezdzi. więc po co??? I tak mam od wielu lat. Jak jeżdziła PKP to dojazd nie stanowił żadnego problemy. Gonić tą Arrivę jak najdalej od naszego województwa. Ktoś pisze że nie utrzymywać molocha czyli Pkp za nasze p[odatki, a ja napuiszę że CHCĘ UTRZYMYWAĆ PKP ZA SWOJE PODATKI i takich jak ja jest mnnóstwo. Wywalić Arrivę.
Od kiedy ARRIVA przejęła przewozy w regionie, drastycznie spadła ilość pociągów. Szczególnie na trasie Bydgoszcz Gł.-Gdynia Gł. Skomunikowania stoją na strasznym poziomie.
W dniu 26.06.2015 o 13:09, bpg napisał:Zgadzam się Dlaczego z naszych podatków musimy utrzymywać nierentowne państwowe molochy i ich związki zawodowe. Państwo powinno zajmować się: służbą zdrowia, bezpieczeństwem wewnętrznym i zewnętrznym kraju (wojsko, policja, straż pożarna, celni, więziennictwo) Reszta typu kopalnie, huty, elektrociepłownie powinno być prywatne.
Dlaczego jesteś taki konserwatywny. Dlaczego wojska ( przez całe stulecia wojsko było prywatne, upaństwowiono je dopiero w XVIIIw.) , policji i służby zdrowia nie można sprywatyzować.
W dniu 26.06.2015 o 09:51, Gość napisał:Jak to odda??? A co on jest król i władca?? Właściciel państwa i tras kolejowych ???? W normalnym kraju, trasy kolejowe obsługują firmy (prywatne) te, które zaproponują lepsze warunki pasażerom a nie te które namaści władzuchna
Normalne kraje Szwecja, Norwegia, Dania cały transport kolejowy i infrastruktura w rękach narodowych przewoźników. Szwecja i Dania mimo, iż są w unii pozostały przy swoich walutach narodowych, a Norwegia dwa razy powiedziała unii "precz z łapami" . To jest normalność.
W dniu 26.06.2015 o 09:42, Krzyżak też pająk napisał:To ile jeszcze razy i za jakie miliardy My podatnicy mamy reanimować tego TRUPA KOLEJOWEGO zamkniętego od dziesięcioleci w "szafie" ? Podobnie jest z górnictwem, służbą zdrowia i paru innymi. Niech jest wolna konkurencja i rynek sam ureguluje te sprawy bez sztucznego utrzymywania nierobów i związkowców solidaruchów !!! Niemiec potrafi lepiej i za mniejsze pieniądze ? To niech On wozi ludzi, a nie pazerny POlaczek z przerostem ambicji nad możliwościami. Sądzę, że to wyczerpuje temat.
Zgadzam się Dlaczego z naszych podatków musimy utrzymywać nierentowne państwowe molochy i ich związki zawodowe. Państwo powinno zajmować się: służbą zdrowia, bezpieczeństwem wewnętrznym i zewnętrznym kraju (wojsko, policja, straż pożarna, celni, więziennictwo) Reszta typu kopalnie, huty, elektrociepłownie powinno być prywatne.
W dniu 26.06.2015 o 09:51, Gość napisał:Jako klient powiem jedno w pociągach Arrivy jest zawsze porządek, punktualność i miła obsługa, co do polskich kolei to ręce opadają. Każdy kto choć raz podróżował z polskimi przewoźnikami to wie o czym mówię. Dawno te wszystkie spółki i spółeczki, córki PKP powinny być sprywatyzowane bo w obecnej formie przynoszą tylko wstyd dla naszego kraju, ale tak to jest jak na kolei rządzą związki zawodowe. Wszelka patologia ma się tam w najlepsze i długo tak będzie niestety. PS Oby więcej było takich przewoźników jak Arriva na naszych torach.
Popieram! Sam jestem wieloletnim pasażerem pierw były PR potem była Arriva i jest nierporównanie lepiej. Więcej kursów, dopasowane godziny, czystość, wysoka kultura, klimatyzacja to tylko niektóre z zalet... Co to za zaplecowe dysponowanie kasą podatników przez Marszałków??
W dniu 26.06.2015 o 08:02, Gość napisał:Polskie trasy kolejowe dla polskich kolei - precz z niemieckimi spółkami i niemiecką gazetą pomorską - Polacy nie kupujcie niemieckich gazet
Jako klient powiem jedno w pociągach Arrivy jest zawsze porządek, punktualność i miła obsługa, co do polskich kolei to ręce opadają. Każdy kto choć raz podróżował z polskimi przewoźnikami to wie o czym mówię. Dawno te wszystkie spółki i spółeczki, córki PKP powinny być sprywatyzowane bo w obecnej formie przynoszą tylko wstyd dla naszego kraju, ale tak to jest jak na kolei rządzą związki zawodowe. Wszelka patologia ma się tam w najlepsze i długo tak będzie niestety. PS Oby więcej było takich przewoźników jak Arriva na naszych torach.
Jak to odda??? A co on jest król i władca?? Właściciel państwa i tras kolejowych ???? W normalnym kraju, trasy kolejowe obsługują firmy (prywatne) te, które zaproponują lepsze warunki pasażerom a nie te które namaści władzuchna
To ile jeszcze razy i za jakie miliardy My podatnicy mamy reanimować tego TRUPA KOLEJOWEGO zamkniętego od dziesięcioleci w "szafie" ? Podobnie jest z górnictwem, służbą zdrowia i paru innymi. Niech jest wolna konkurencja i rynek sam ureguluje te sprawy bez sztucznego utrzymywania nierobów i związkowców solidaruchów !!! Niemiec potrafi lepiej i za mniejsze pieniądze ? To niech On wozi ludzi, a nie pazerny POlaczek z przerostem ambicji nad możliwościami. Sądzę, że to wyczerpuje temat.