Kampania reklamowa marki AVANS, której twarzą jest Michał Wiśniewski, ruszyła 1 grudnia. - Nowa kampania reklamowa ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce. Dlatego też atrybutem tej kampanii stał się mur – symbolizujący stagnację na rynku branży Multimedia/RTV/AGD, młot – burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta – Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem AVANS. Kampania ta ma również na celu pokazanie, że sprzęt zamówiony w sklepie internetowym można odebrać i sprawdzić w sklepie, który istnieje realnie. To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór.
- Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem obdarzonym takim zaufaniem, jak Avans – mówi Arkadiusz Tomala, wiceprezes spółki Avans.
Reklamę telewizyjną na zlecenie AVANS przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje.
Sieć AVANS to ogólnopolska sieć ponad 200 elektromarketów, sklep internetowy avans.pl oraz punkty odbioru osobistego dostępne w największych aglomeracjach miejskich.
