W akcji "Nie bądź jeleń, weź paragon" chodzi przede wszystkim o to, by sprzedawcy uczciwie rejestrowali sprzedaż na kasach fiskalnych i przestrzegali zasad uczciwej konkurencji.
Przeczytaj też: Akcja Letnia 2011. Nie bądź jeleń, weź paragon! Promuje ją rysunek Andrzeja Mleczki [ZOBACZ]
- Pod lupę inspektorów trafią w szczególności punkty prowadzące działalność handlową i usługową związaną z zimowym wypoczynkiem, czyli lodowiska, stoki narciarskie, sklepy specjalistyczne - wymienia Bartosz Stróżyński, rzecznik prasowy Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy. - Skontrolują także firmy z branż gastronomicznej i rozrywkowej - puby, dyskoteki, restauracje - zlokalizowane zarówno w największych miastach regionu, jak i miejscowościach turystycznych naszego regionu.
Widok inspektorów może zaskoczyć, tym bardziej, że mogą wpaść w dni powszednie, week- endy, po południu i nawet w nocy. Kampania ma przypominać, że wydanie paragonu w sklepie, barze czy restauracji, ma duże znaczenie nie tylko dla kupującego, ale również dla wszystkich podatników.
