Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie bądź jeleń, weź paragon. Od dziś inspektorzy kontrolują firmy związane z zimowym wypoczynkiem

(d-ka), rys. Andrzej Mleczko
Autorem plakatów towarzyszących akcji "Nie bądź jeleń, weź paragon" jest Andrzej Mleczko
Autorem plakatów towarzyszących akcji "Nie bądź jeleń, weź paragon" jest Andrzej Mleczko
Dziś początek kolejnej akcji "Nie bądź jeleń, weź paragon" Ministerstwa Finansów w całej Polsce, także w Kujawsko-Pomorskiem.

W akcji "Nie bądź jeleń, weź paragon" chodzi przede wszystkim o to, by sprzedawcy uczciwie rejestrowali sprzedaż na kasach fiskalnych i przestrzegali zasad uczciwej konkurencji.

Przeczytaj też: Akcja Letnia 2011. Nie bądź jeleń, weź paragon! Promuje ją rysunek Andrzeja Mleczki [ZOBACZ]

- Pod lupę inspektorów trafią w szczególności punkty prowadzące działalność handlową i usługową związaną z zimowym wypoczynkiem, czyli lodowiska, stoki narciarskie, sklepy specjalistyczne - wymienia Bartosz Stróżyński, rzecznik prasowy Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy. - Skontrolują także firmy z branż gastronomicznej i rozrywkowej - puby, dyskoteki, restauracje - zlokalizowane zarówno w największych miastach regionu, jak i miejscowościach turystycznych naszego regionu.

Widok inspektorów może zaskoczyć, tym bardziej, że mogą wpaść w dni powszednie, week- endy, po południu i nawet w nocy. Kampania ma przypominać, że wydanie paragonu w sklepie, barze czy restauracji, ma duże znaczenie nie tylko dla kupującego, ale również dla wszystkich podatników.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska