W ocenie prezydenta Grudziądza, kampania wpłynie na poprawę estetyki ulic Grudziądza.
Mam nadzieję, że oczekiwanie na tramwaj czy autobus stanie się przyjemniejsze z obrazami przedstawiającymi piękne miejsca w mieście - czytamy słowa Macieja Glamowskiego, prezydenta Grudziądza w komunikacie biura prasowego Ratusza.
Motywem przewodnim kampanii jest chęć przedstawienia fragmentów Grudziądza oraz postaci związanych z Grudziądzem. Na plakatach umieszczono:
- Flisaka
- Mikołaja Kopernika
- Józefa Włodka (jako pierwszy prezydent Grudziądza)
- Bramę Wodną
- Ułana z Dziewczyną
- Tramwaj na Rynku
- Widok na trzy wieże
- Panoramę z Wieży Klimek z balonami wznoszącymi się w powietrzu
Grafiki to seria ręcznie malowanych obrazów techniką bazującą na akwareli z dodatkiem kredek i pasteli. Usługę - w drodze zapytania ofertowego - wykonała drukarnia Rubikon z Grudziądza, której oferta okazała się najniższa. - Koszt to ponad 14 tysięcy złotych (przyp. red. 14 025,69 zł brutto) - informuje Kinga Łaszewska, kierownik Biura Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu Urzędu Miejskiego. - Kwota wynika z wysokiej jakości papieru, który jest odporny na warunki atmosferyczne oraz dedykowany do podświetleń.
Kampania zaplanowana jest na kilkumiesięczną ekspozycję. Kolejne zaplanowane będą związane m.in. z 100-leciem istnienia klubu GKS OLIMPIA, Jarmarkiem Spichrzowym, Grudziądzkim Budżetem Obywatelskim 2024.
Nowe grafiki na przystankach w Grudziądzu. Prezydent Glamows...
