Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowe zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Świeciu

Jakub Keller
Jakub Keller
fot. Starostwo Powiatowe w Świeciu
W związku z ogłoszeniem rozszerzenia zasad bezpieczeństwa w całej Polsce, Starostwo Powiatowe w Świeciu wprowadza zmiany w obsłudze klientów. Pracownicy zachęcają także, aby jak najwięcej spraw załatwiać w świeckim starostwie drogą elektroniczną.

Jednocześnie sprawę w starostwie załatwić będzie mogło 10 osób. Będą przyjmowani jedynie na parterze w punkcie informacyjno-podawczym z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Wizyta w wydziale komunikacji i dróg możliwa będzie jedynie po wcześniejszym umówieniu. A można to zrobić dzwoniąc pod numer 52 56 83 125.

Do 9 kwietnia 2021 roku zawieszona zostaje także stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Każdy kto chce skorzystać z pomocy powinien zadzwonić pod numer telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185.

Pod numer 52 56 83 115 lub mailowo pod adresem [email protected] umówić trzeba się na wizytę u Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów, który porad udziela we wtorki i czwartki w godz. 9-13.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska