https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Nowe zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Świeciu

Jakub Keller
fot. Starostwo Powiatowe w Świeciu
W związku z ogłoszeniem rozszerzenia zasad bezpieczeństwa w całej Polsce, Starostwo Powiatowe w Świeciu wprowadza zmiany w obsłudze klientów. Pracownicy zachęcają także, aby jak najwięcej spraw załatwiać w świeckim starostwie drogą elektroniczną.

Jednocześnie sprawę w starostwie załatwić będzie mogło 10 osób. Będą przyjmowani jedynie na parterze w punkcie informacyjno-podawczym z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Wizyta w wydziale komunikacji i dróg możliwa będzie jedynie po wcześniejszym umówieniu. A można to zrobić dzwoniąc pod numer 52 56 83 125.

Do 9 kwietnia 2021 roku zawieszona zostaje także stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Każdy kto chce skorzystać z pomocy powinien zadzwonić pod numer telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185.

Pod numer 52 56 83 115 lub mailowo pod adresem [email protected] umówić trzeba się na wizytę u Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów, który porad udziela we wtorki i czwartki w godz. 9-13.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Okiem Kielara odc. 14

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska