https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Na wizytę w Enei trzeba się rejestrować, a i tak są długie kolejki. Jedna sprawa to jedna rezerwacja! Wiemy, co na to klienci

Agnieszka Domka-Rybka
Wizytę w Enei trzeba umówić. Jedna rezerwacja uprawnia do załatwienia jednej sprawy, a jak tematów jest więcej, trzeba się znów rejestrować. Tyle razy, ile mamy spraw.
Wizytę w Enei trzeba umówić. Jedna rezerwacja uprawnia do załatwienia jednej sprawy, a jak tematów jest więcej, trzeba się znów rejestrować. Tyle razy, ile mamy spraw. Enea/Materiały Prasowe
W Biurze Obsługi Klienta Enei nie uda się załatwić sprawy wchodząc z ulicy, trzeba się zarejestrować online na konkretny termin. „Nie każdy potrafi. Mają po jednym BOK na miasto i tworzą się kolejki”.

Spis treści

- Żeby załatwić coś na miejscu w Enei w Bydgoszczy, trzeba mieć nerwy ze stali. Mają jeden punkt na całe miasto, więc trudno się dziwić, że tworzą się długie kolejki - opowiada pan Jan, który niedawno w takim ogonku miał nieprzyjemność stać.

Niektórzy starsi nie umieją się zarejestrować

Twierdzi, że są kolejki, ponieważ osoby starsze nie umieją lub nie mają dostępu do internetu, aby za jego pośrednictwem zalogować się w kolejce oczekujących.

Bydgoszczanin spotkał w Enei młodego mężczyznę, syna starszej kobiety, która nie umiała się zalogować i on to zrobił zdalnie, a następnie poszedł z mamą.

Klient czekał trzy godziny i... poszedł do domu

- Miał numer 123. Czekał bardzo długo na swoją obsługę. Pamiętajmy, że tam osoby też pracują do godz. zdaje się, że 16.00 i mogą nie wszystkich przyjąć - mówi pan Jan. - Inna osoba przyszła, ale nie była umówiona i jej powiedziano, żeby, po prostu, czekała „na okazję”. Czyli, może uda się wejść między tymi zarejestrowanymi osobami. Czekała trzy godziny, straciła cierpliwość i poszła do domu.

Pokazujemy przykład z Bydgoszczy, ale w innych miastach regionu wcale nie jest lepiej, bo w nich również jest po jednym punkcie dla klientów, a spraw jest dużo.

Sześć Biur Obsługi Klienta na Kujawach i Pomorzu

Na Kujawach i Pomorzu Enea ma sześć Biur Obsługi Klienta:

  • w Bydgoszczy,
  • Chojnicach,
  • Inowrocławiu,
  • Nakle nad Notecią,
  • Świeciu,
  • Mogilnie.

- W Świeciu to samo, załatwić tam coś to jest jakiś dramat - mówi pani Agnieszka, która mieszka kilka kilometrów od Świecia.

Na stronie Enei są informacje dotyczące rejestracji do Biura Obsługi Klientów.

Jedna rezerwacja do realizacji jednej sprawy?

Czytamy tam m.in., że:

  • jedna rezerwacja uprawnia do realizacji jednej sprawy, jak tematów jest więcej trzeba się znów rejestrować.
  • Terminy wizyty w BOK są dostępne z wyprzedzeniem 14-dniowym.
  • Należy pojawić się o wyznaczonej godzinie, w przeciwnym wypadku rezerwacja może być anulowana.
  • Jeżeli ma już wolnych terminów w danym BOK, klienci są namawiani do korzystania z kanałów zdalnych (np. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ebok.enea.pl) lub weryfikowanie dostępności terminów w kolejnych dniach.
  • Jest również film z instrukcją, jak zarezerwować wizytę w BOK i mBOK.

Klienci nie są zadowoleni, co na to Enea?

- W każdym z NOK klienci mogą zrealizować te same sprawy związane z energią elektryczną. Dodatkowo zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi: czatu na stronie internetowej, elektronicznego Biura Obsługi Klientów (eBOK) i infolinii - odpowiada Berenika Ratajczak, rzecznik prasowy Grupy Enea. - Na stronie internetowej jest także dostępny elektroniczny formularz ułatwiający zawarcie umowy bez wizyty w placówce: https://www.enea.pl/umowa-online. Enea stale rozwija zdalne kanały obsługi, aby klienci mogli zrealizować sprawy związane z energią elektryczną w dowolnym dla siebie czasie i miejscu.

Rzecznik zachęca osoby, które zamierzają odwiedzić placówki firmy osobiście, by skorzystały z rezerwacji terminu wizyty (na stronie internetowej lub za pośrednictwem infolinii). Klienci z rezerwacją krócej oczekują na obsługę niż osoby bez niej: - W listopadzie wzrosła liczba klientów w BOK w Bydgoszczy w związku z prowadzoną przez Eneę aktualizacją danych klientów. Dane można zaktualizować dowolnym kanałem obsługi (czat, eBOK, infolinia), jednak część naszych klientów wybrała formę osobistą, co przełożyło się na większą liczbę wizyt w ostatnim czasie. Dodatkowo w okresie jesiennym wzrasta liczba infekcji i związanych z tym absencji wśród pracowników. Sprawy związane z energią elektryczną można załatwiać bez wychodzenia z domu przez ebok.enea.pl. Sprawdzimy w nim i opłacimy faktury za prąd, a także zaktualizujemy swoje dane czy zgłosimy sprawy, które trzeba zrealizować. eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska