Zobacz wideo: Tak znikał wiadukt przy Wojska Polskiego w Bydgoszczy

Od 4 kwietnia sale obsługi klientów w oddziałach, inspektoratach i biurach terenowych ZUS , jak również w Punkcie Informacyjnym ZUS w Mogilnie, w każdy poniedziałek znów będą otwarte do godz. 18. W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku, placówki przyjmują interesantów w godzinach 8-15.
- Wyjątek stanowią Punkty Informacyjne ZUS w Chełmnie i Wąbrzeźnie, gdzie obsługa klientów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14, a w Punkcie Informacyjny ZUS w Koronowie 8-15 - informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
ZUS zachęca także do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu: w trakcie e-wizyty, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i telefonicznie m.in. w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS pod nr 22 560 16 00. Jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7– 18.
Jak umówić spotkanie w ZUS?
Osoby, które chciałyby na miejscu w placówce porozmawiać z ekspertem ZUS, mogą takie spotkanie umówić na konkretny dzień i godzinę przez PUE ZUS lub telefonicznie dzwoniąc pod nr telefonu 52 34 18 126 (to numer telefonu dla umawiania wizyt w placówkach ZUS w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Nakle, Świeciu, Tucholi, Żninie oraz Sępólnie Krajeńskim) oraz pod nr telefonu 54 230 73 76 (to numer telefonu dla umawiania wizyt w placówkach ZUS w Toruniu, Włocławku, Grudziądzu, Lipnie, Aleksandrowie Kujawskim, Brodnicy, Rypinie oraz Golubiu-Dobrzyniu).