https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Odwołano Piotra Drzymalskiego, dyrektora szpitala w Grudziądzu

PA
Piotr Drzymalski został odwołany ze stanowiska dyrektora szpitala w Grudziądzu. Pełnił tę funkcję od połowy lutego br.
Piotr Drzymalski został odwołany ze stanowiska dyrektora szpitala w Grudziądzu. Pełnił tę funkcję od połowy lutego br. Archiwum GP
Na dzisiejszym posiedzeniu Rady Społecznej Szpitala w Grudziądzu stanął wniosek o odwołanie Piotra Drzymalskiego, dyrektora szpitala w Grudziądzu.

Nieoficjalnie dowiadujemy się, że 7 członków Rady Społecznej Szpitala w Grudziądzu było za odwołaniem Piotra Drzymalskiego, a 2 przeciw. Wkrótce więcej informacji.

Wniosek o odwołanie dyrektora szpitala, Piotra Drzymalskiego złożył Andrzej Guzowski, członek Rady Społecznej Szpitala z ramienia Wojewody Kujawsko - Pomorskiego. Pierwszy taki wniosek złożył w czerwcu, jednak wówczas nie spotkał się z poparciem.

Oto treść oświadczenia prezydenta Macieja Glamowskiego w tej sprawie. "Po rozmowach przeprowadzonych z moimi współpracownikami, którym powierzyłem nadzór nad pracą Dyrektora Szpitala oraz po zasięgnięciu opinii Rady Społecznej Szpitala, podjąłem decyzję o odwołaniu Pana Piotra Drzymalskiego z pełnionej przez niego funkcji. W ostatnim czasie większą aktywność w działaniach zmierzających do wdrażania programu naprawczego przejawiał Organ Tworzący, niż Dyrektor Szpitala. Tymczasem brak wprowadzania w życie działań restrukturyzacyjnych oraz blokowanie przedstawianych Dyrektorowi propozycji przedstawianych przez pracowników skutkują marnowaniem bezcennego czasu oraz wydłużają wprowadzenie w życie procesu niezbędnych zmian. W sierpniu nie podjęto konkretnych działań i decyzji w tym zakresie. Ponadto nie postępuje zgodnie z przyjętym planem restrukturyzacja zadłużenia."

Prezydent zapewnia, że niezwłocznie ogłosi konkurs na wyłonienie nowego dyrektora. Do tego czasu szpitalem będą kierować zastępcy dyrektora stosownie do posiadanych upoważnień.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 79

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
6 września, 06:58, Biały fartuszek.:

Dyrekcja to tylko pionki przesuwane przez ratusz. Nie chcę bronić Pana P. Ale przejrzał na oczy i trochę się sprzeciwiał decyzji króla Maciusia. Restrukturyzacja szła za wolno a Maciuś juz by chciał oddać szpital prywatny kolegom z Gdańska. I dla tego ta cała farsa z radą społeczną bo sam nie chciał go odwołać. Teraz dopiero zobaczycie co się bedzie działo w szpitalu bedzie wiecej Anatolków co bierze kasę za nic.

6 września, 7:30, Gość:

Obawiam się że masz racje ale nie wierze PD przejrzał... sam też miałby w tym interes. Bo takie scenariusze są wszędzie. Ktoś za państwowe pieniądze wielkim wysiłkiem wielu ludzi z naszych podatków coś wybuduje a dorabiać się będą w imie prawa prywatne hieny i jak doprowadzą do pogoszenia jakości usług i upadłości to się zwiną i będą tłymaczyć że sie nie dało że taki klimat że zły system. Ale kaska wyssana. A ty lecz sie sam. Pokażcie mi 1 szpital gdzie taka transformacja sie powiodła jest lepiej i 10 gdzie doszło do pogorszenia. Myśle że z tym jednym będziecie mieli problem, bo ja mam.

6 września, 08:15, Księgowy:

Szptal nie został zbudowany za państwowe pieniądze. Został zbudowany za pożyczone pieniądze prywatne i wielkość tego długu z odsetkami wynosi ok. 600 000 000 PLN.

6 września, 10:23, Gość:

Co za bzdura, skoro został wybudowany za prywatne to czego sie przejmujemy to niech prywatny płaci raty a nie miasto, człowieku puknij sie w kostke bo w głowe już nic nie da.

6 września, 10:43, Księgowy:

Skoro taki jest poziom wiedzy ekonomicznej społeczeństwa, to nic dziwnego, że wszyscy myślą, że 500 jest za darmo i bez żadnych konsekwencji.

MIASTO pożyczalo pieniądze w bankach (pieniądze prywatne) i parabankach (też prywatne), więc to miasto musi je oddać.

Także proponuję najpierw trochę edukacji ekonomicznej, a potem ewentualnie puknac się w kostkę jak proponujesz.

No to tetaz poczytaj na e Gr co sie dziejez długami i kredytami szpitala.... ekonomisto

G
Gość
Szpital to nie Real
Z
Z branży
Wcale go nie żal. Ktokolwiek miał okazję współpracować z tym człowiekiem , niestety nie ma takiej dobrej opinii. Nie szanował ludzi, potrafił kobietę złapać za ramię i szarpać, interes pacjenta był dla niego mniej ważny, najważniejsze były jego własne ambicje i chęć pochwalenia się jakimś sukcesem. Odrzucał rozsądne propozycje pracowników, a sam nie miał lepszych pomysłów, wolał wstrzymywać sprawy. Do tego nie miał pojęcia o medycynie, leczeniu, procesach szpitala. Uczył się tego dopiero ale to było za mało. Ranga szpitala w ciągu ostatnich miesięcy spadła. Niestety. Zarządzanie basenem niestety ni jak ma się do zarządzania ogromnym szpitalem, gdzie to nie pieniądz jest najważniejszy tylko pacjent. Niestety bezsensowne często dążenia do zaoszczędzenia kilkuset złotych , w innym zakresie znów umowy które przynosiły straty milionowe. Czy to miało sens? Nie. Jeżeli dyrektor ogranicza zakup immunoglobuliny na ratowanie życia to nie ma serca dla pacjenta. Bo za droga. Bo za dużo na raz kupują. No tak . Niech jednak ktoś w końcu odpowie na pytanie o którym nasz Pan były dyrektor zapomniał. Ile warte jest ludzkie życie i zdrowie?
O
Odpowiedz
5 września, 22:36, Gość:

Najlepsza decyzja Glamowskiego od początku jego kadencji. Brawo. Jesteśmy dumni z Pana panie prezydencie.

7 września, 00:08, Gość:

Durnowaty ty, zastanów się, kto tego pacana na derechtorski stołek posadził, a poza tem, czy ten ktoś jest w stanie jakąkolwiek dobrą decyzję podjąć... Taki klon schetyny?!

Ty jesteś durnowaty bo nie zrozumiałeś ironii tego komentarza. Oczywiście że błąd Glamowskiego przy powołaniu kogos takiego. Najlepsza decyzja prezydenta to taka jakby podał się do dymisji.

G
Gość
6 września, 22:23, Gość:

Zwyczajnie po ludzku żal faceta. Przez pół roku po prostu nie wdarl się w serca panów prezydentów-nie ugial się chorym ukladom jakie są wprowadzane do ratusza? Panowie naczelnicy bawią się na kolejnych kolacjach, robią kolejny festiwal, dyrektor nie biegał za nimi jak prokurent futbolowy i proszę jaka szybka piłka! Teraz szybkie foto na fejsika Panowie Naczelnicy, blondyna nasmaruje poscika i żyje się dalej do kolejnego konkursu na dyrektora...

7 września, 00:38, rabarbarova:

Coś w tym jest...

Pipidówa Grudziądz rządzona przez garstkę chorych na władzę...

7 września, 10:19, Szpital Grudziądz:

A mi akurat wcale go nie żal. Ktokolwiek miał okazję współpracować z tym człowiekiem , niestety nie ma takiej dobrej opinii. Nie szanował ludzi, potrafił kobietę złapać za ramię i szarpać, interes pacjenta był dla niego mniej ważny, najważniejsze były jego własne ambicje i chęć pochwalenia się jakimś sukcesem. Odrzucał rozsądne propozycje pracowników, a sam nie miał lepszych pomysłów, wolał wstrzymywać sprawy. Do tego nie miał pojęcia o medycynie, leczeniu, procesach szpitala. Uczył się tego dopiero ale to było za mało. Ranga szpitala w ciągu ostatnich miesięcy spadła. Niestety. Zarządzanie basenem niestety nie jak ma się do zarządzania ogromnym szpitalem, gdzie to nie pieniądz jest najważniejszy tylko pacjent. Niestety bezsensowne często dążenia do zaoszczędzenia kilkuset złotych , w innym zakresie znów umowy które przyniosiły straty milionowe. Czy to miało sens. Nie. Jeżeli dyrektor ogranicza zakup immunoglobuliny na ratowanie życia to nie ma serca dla pacjenta. Bo za droga. Bo za dużo na raz kupują. No tak . Niech jednak ktoś w końcu odpowie na pytanie o którym nasz Pan były dyrektor zapomniał. Ile warte jest ludzkie życie i zdrowie?

Widze że jesteś z branży... i masz całkowitą racje... tak było.

S
Szpital Grudziądz
6 września, 22:23, Gość:

Zwyczajnie po ludzku żal faceta. Przez pół roku po prostu nie wdarl się w serca panów prezydentów-nie ugial się chorym ukladom jakie są wprowadzane do ratusza? Panowie naczelnicy bawią się na kolejnych kolacjach, robią kolejny festiwal, dyrektor nie biegał za nimi jak prokurent futbolowy i proszę jaka szybka piłka! Teraz szybkie foto na fejsika Panowie Naczelnicy, blondyna nasmaruje poscika i żyje się dalej do kolejnego konkursu na dyrektora...

7 września, 00:38, rabarbarova:

Coś w tym jest...

Pipidówa Grudziądz rządzona przez garstkę chorych na władzę...

A mi akurat wcale go nie żal. Ktokolwiek miał okazję współpracować z tym człowiekiem , niestety nie ma takiej dobrej opinii. Nie szanował ludzi, potrafił kobietę złapać za ramię i szarpać, interes pacjenta był dla niego mniej ważny, najważniejsze były jego własne ambicje i chęć pochwalenia się jakimś sukcesem. Odrzucał rozsądne propozycje pracowników, a sam nie miał lepszych pomysłów, wolał wstrzymywać sprawy. Do tego nie miał pojęcia o medycynie, leczeniu, procesach szpitala. Uczył się tego dopiero ale to było za mało. Ranga szpitala w ciągu ostatnich miesięcy spadła. Niestety. Zarządzanie basenem niestety nie jak ma się do zarządzania ogromnym szpitalem, gdzie to nie pieniądz jest najważniejszy tylko pacjent. Niestety bezsensowne często dążenia do zaoszczędzenia kilkuset złotych , w innym zakresie znów umowy które przyniosiły straty milionowe. Czy to miało sens. Nie. Jeżeli dyrektor ogranicza zakup immunoglobuliny na ratowanie życia to nie ma serca dla pacjenta. Bo za droga. Bo za dużo na raz kupują. No tak . Niech jednak ktoś w końcu odpowie na pytanie o którym nasz Pan były dyrektor zapomniał. Ile warte jest ludzkie życie i zdrowie?

r
rabarbarova
6 września, 22:23, Gość:

Zwyczajnie po ludzku żal faceta. Przez pół roku po prostu nie wdarl się w serca panów prezydentów-nie ugial się chorym ukladom jakie są wprowadzane do ratusza? Panowie naczelnicy bawią się na kolejnych kolacjach, robią kolejny festiwal, dyrektor nie biegał za nimi jak prokurent futbolowy i proszę jaka szybka piłka! Teraz szybkie foto na fejsika Panowie Naczelnicy, blondyna nasmaruje poscika i żyje się dalej do kolejnego konkursu na dyrektora...

Coś w tym jest...

Pipidówa Grudziądz rządzona przez garstkę chorych na władzę...

b
buraczkova
6 września, 12:41, Uy:

Panie Piotrze, karma wraca. Byłeś hujem w Realu teraz doświadcza tego samego. Mogłeś być w Solankach a tak ni tu ni tu.

Ostro, ale może masz rację... Dał ci się we znaki w rilu?

Fakt, że miłości bliźniego na pysku wypisanej raczej nie ma...

T
Twoja niunia
6 września, 06:58, Biały fartuszek.:

Dyrekcja to tylko pionki przesuwane przez ratusz. Nie chcę bronić Pana P. Ale przejrzał na oczy i trochę się sprzeciwiał decyzji króla Maciusia. Restrukturyzacja szła za wolno a Maciuś juz by chciał oddać szpital prywatny kolegom z Gdańska. I dla tego ta cała farsa z radą społeczną bo sam nie chciał go odwołać. Teraz dopiero zobaczycie co się bedzie działo w szpitalu bedzie wiecej Anatolków co bierze kasę za nic.

6 września, 7:30, Gość:

Obawiam się że masz racje ale nie wierze PD przejrzał... sam też miałby w tym interes. Bo takie scenariusze są wszędzie. Ktoś za państwowe pieniądze wielkim wysiłkiem wielu ludzi z naszych podatków coś wybuduje a dorabiać się będą w imie prawa prywatne hieny i jak doprowadzą do pogoszenia jakości usług i upadłości to się zwiną i będą tłymaczyć że sie nie dało że taki klimat że zły system. Ale kaska wyssana. A ty lecz sie sam. Pokażcie mi 1 szpital gdzie taka transformacja sie powiodła jest lepiej i 10 gdzie doszło do pogorszenia. Myśle że z tym jednym będziecie mieli problem, bo ja mam.

6 września, 08:15, Księgowy:

Szptal nie został zbudowany za państwowe pieniądze. Został zbudowany za pożyczone pieniądze prywatne i wielkość tego długu z odsetkami wynosi ok. 600 000 000 PLN.

6 września, 10:23, Gość:

Co za bzdura, skoro został wybudowany za prywatne to czego sie przejmujemy to niech prywatny płaci raty a nie miasto, człowieku puknij sie w kostke bo w głowe już nic nie da.

6 września, 10:43, Księgowy:

Skoro taki jest poziom wiedzy ekonomicznej społeczeństwa, to nic dziwnego, że wszyscy myślą, że 500 jest za darmo i bez żadnych konsekwencji.

MIASTO pożyczalo pieniądze w bankach (pieniądze prywatne) i parabankach (też prywatne), więc to miasto musi je oddać.

Także proponuję najpierw trochę edukacji ekonomicznej, a potem ewentualnie puknac się w kostkę jak proponujesz.

6 września, 11:10, Gość:

Ile miasto pożyczyło? A ile szpital dostał poza miastem? I kto jest gwarantem kredytu, kto jest właścicielem zastawu czyli hipoteki... nie chce mi sie z tobą gadać..

6 września, 11:26, Gość:

Prosze Państwa dług jest ponad 15 lat i myślicie że przez 6 miesięcy można szpital wyprowadzić z długu śmieszni jesteście nowy dyrektor też nie popracuje dłużej jak parę miesiecy ale cóż najgorsze ze tylko zwalniać Pan panie prezydenie potrzeba ale nie dyrektorów lecz tych co mieszają ale to wasza działka pozdrawiam Piotr

Piotruś, napisz jeszcze raz gdy skończysz podstawówkę, ze szczególnym naciskiem na naukę języka polskiego. Na razie to cosik niezrozumiale bełkoczesz.

Buziaczki

G
Gość
6 września, 06:58, Biały fartuszek.:

Dyrekcja to tylko pionki przesuwane przez ratusz. Nie chcę bronić Pana P. Ale przejrzał na oczy i trochę się sprzeciwiał decyzji króla Maciusia. Restrukturyzacja szła za wolno a Maciuś juz by chciał oddać szpital prywatny kolegom z Gdańska. I dla tego ta cała farsa z radą społeczną bo sam nie chciał go odwołać. Teraz dopiero zobaczycie co się bedzie działo w szpitalu bedzie wiecej Anatolków co bierze kasę za nic.

6 września, 7:30, Gość:

Obawiam się że masz racje ale nie wierze PD przejrzał... sam też miałby w tym interes. Bo takie scenariusze są wszędzie. Ktoś za państwowe pieniądze wielkim wysiłkiem wielu ludzi z naszych podatków coś wybuduje a dorabiać się będą w imie prawa prywatne hieny i jak doprowadzą do pogoszenia jakości usług i upadłości to się zwiną i będą tłymaczyć że sie nie dało że taki klimat że zły system. Ale kaska wyssana. A ty lecz sie sam. Pokażcie mi 1 szpital gdzie taka transformacja sie powiodła jest lepiej i 10 gdzie doszło do pogorszenia. Myśle że z tym jednym będziecie mieli problem, bo ja mam.

6 września, 08:15, Księgowy:

Szptal nie został zbudowany za państwowe pieniądze. Został zbudowany za pożyczone pieniądze prywatne i wielkość tego długu z odsetkami wynosi ok. 600 000 000 PLN.

6 września, 09:44, Gość:

Posłuchaj czasem jakąś konferencje albo inne wiadomości. Pożyczono ok 250 mln a gwarantem spłaty kest miasto które się zobowiązało czyli Ty suwerenie, reszta była z MZ i innych państwowych czyli Twoich instytucji. Nie pieprz bez sensu.

6 września, 9:47, Gość:

A i jeszcze jedno... pożyczało miasto a relacjonował na radzie miasta umowe z Magelanem przewodniczący komisji finansów... czyli kto? Tam nidgzie nie ma podpisu Nowaka.

6 września, 11:09, Gość:

Idealny układzik, co? Miasto musi pożyczać pieniądze, bo to ono prowadzi szpital, a dyrektor jest czysty? Nic z tych rzeczy. Dyrektor Nowak był z nadania miasta i ponosi taką samą odpowiedzialność za finanse jak miasto. Zresztą podejrzewam, że to dyrektor wskazywał inwestycje, które miadto ma finansować.

Przesadzone inwestycje.

Swoje podejrzenia wsadź sobie w buty - będziesz wyższy!

k
kalafiorova
6 września, 06:58, Biały fartuszek.:

Dyrekcja to tylko pionki przesuwane przez ratusz. Nie chcę bronić Pana P. Ale przejrzał na oczy i trochę się sprzeciwiał decyzji króla Maciusia. Restrukturyzacja szła za wolno a Maciuś juz by chciał oddać szpital prywatny kolegom z Gdańska. I dla tego ta cała farsa z radą społeczną bo sam nie chciał go odwołać. Teraz dopiero zobaczycie co się bedzie działo w szpitalu bedzie wiecej Anatolków co bierze kasę za nic.

Oj, chyba masz bardzo dużo racji...!

G
Gość
Zwyczajnie po ludzku żal faceta. Przez pół roku po prostu nie wdarl się w serca panów prezydentów-nie ugial się chorym ukladom jakie są wprowadzane do ratusza? Panowie naczelnicy bawią się na kolejnych kolacjach, robią kolejny festiwal, dyrektor nie biegał za nimi jak prokurent futbolowy i proszę jaka szybka piłka! Teraz szybkie foto na fejsika Panowie Naczelnicy, blondyna nasmaruje poscika i żyje się dalej do kolejnego konkursu na dyrektora...
K
KulawyMniszko
5 września, 22:30, Wojewódzki:

No tak to jest jak do władzy jako dyrektor dochodzi osoba po zarządzaniu w produkcji.Moze Pan Drzymalski znajdzie pracę w fabryce Łososia.

A co będzie tam robił ?

W
Wyborca z Grudziądza
6 września, 06:58, Biały fartuszek.:

Dyrekcja to tylko pionki przesuwane przez ratusz. Nie chcę bronić Pana P. Ale przejrzał na oczy i trochę się sprzeciwiał decyzji króla Maciusia. Restrukturyzacja szła za wolno a Maciuś juz by chciał oddać szpital prywatny kolegom z Gdańska. I dla tego ta cała farsa z radą społeczną bo sam nie chciał go odwołać. Teraz dopiero zobaczycie co się bedzie działo w szpitalu bedzie wiecej Anatolków co bierze kasę za nic.

6 września, 7:30, Gość:

Obawiam się że masz racje ale nie wierze PD przejrzał... sam też miałby w tym interes. Bo takie scenariusze są wszędzie. Ktoś za państwowe pieniądze wielkim wysiłkiem wielu ludzi z naszych podatków coś wybuduje a dorabiać się będą w imie prawa prywatne hieny i jak doprowadzą do pogoszenia jakości usług i upadłości to się zwiną i będą tłymaczyć że sie nie dało że taki klimat że zły system. Ale kaska wyssana. A ty lecz sie sam. Pokażcie mi 1 szpital gdzie taka transformacja sie powiodła jest lepiej i 10 gdzie doszło do pogorszenia. Myśle że z tym jednym będziecie mieli problem, bo ja mam.

6 września, 08:15, Księgowy:

Szptal nie został zbudowany za państwowe pieniądze. Został zbudowany za pożyczone pieniądze prywatne i wielkość tego długu z odsetkami wynosi ok. 600 000 000 PLN.

6 września, 10:23, Gość:

Co za bzdura, skoro został wybudowany za prywatne to czego sie przejmujemy to niech prywatny płaci raty a nie miasto, człowieku puknij sie w kostke bo w głowe już nic nie da.

6 września, 10:43, Księgowy:

Skoro taki jest poziom wiedzy ekonomicznej społeczeństwa, to nic dziwnego, że wszyscy myślą, że 500 jest za darmo i bez żadnych konsekwencji.

MIASTO pożyczalo pieniądze w bankach (pieniądze prywatne) i parabankach (też prywatne), więc to miasto musi je oddać.

Także proponuję najpierw trochę edukacji ekonomicznej, a potem ewentualnie puknac się w kostkę jak proponujesz.

6 września, 11:10, Gość:

Ile miasto pożyczyło? A ile szpital dostał poza miastem? I kto jest gwarantem kredytu, kto jest właścicielem zastawu czyli hipoteki... nie chce mi sie z tobą gadać..

6 września, 11:26, Gość:

Prosze Państwa dług jest ponad 15 lat i myślicie że przez 6 miesięcy można szpital wyprowadzić z długu śmieszni jesteście nowy dyrektor też nie popracuje dłużej jak parę miesiecy ale cóż najgorsze ze tylko zwalniać Pan panie prezydenie potrzeba ale nie dyrektorów lecz tych co mieszają ale to wasza działka pozdrawiam Piotr

6 września, 12:07, Księgowy:

Nikt nie ma zamiaru wyjść z długu przez 6 miesięcy. Te 6 miesięcy miało byc przeznaczone na przygotowanie do scalenia długu i przeniesienia go do jednego banku. A do tego potrzeba trochę działania, trochę restrukturyzacji itp.

6 września, 14:18, Gość:

Tak ale żeby dług był przeniesiony do jednego banku musi być akceptacja i pomoc władz miasta a tu nic się nie wydarzyło i trzeba wiedzieć że był to sezon urlopowy

Powołali go na początku lutego. Mam nadzieję, że nie urlopowal od wtedy.

G
Gość
6 września, 12:41, Uy:

Panie Piotrze, karma wraca. Byłeś hujem w Realu teraz doświadcza tego samego. Mogłeś być w Solankach a tak ni tu ni tu.

6 września, 13:56, Gość:

Jest jeszcze wulkanizacja.

6 września, 14:11, Gość:

Człowieku jesteś psycholem używając niecenzuralnych słów Pan Drzymalski jest tu w tej grze ofiarą wyciągnął solanki zaproponowano mu dyrektora szpitala i teraz go usunęli to jest chore tak się nie robi

Ojej bo sie rozpłacze. On sam sie pchał do szpitala nikt na siłe go tam nie ciągnął i sie przeliczył. Brak wiedzy i kompetencji. Solanki dobre sobie nie przyrównuj tego baseniku do szpitala. Porozmawiaj z byłymi pracownikami solanek co nim myślą...

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska