Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek poinformował na Twitterze o wycofaniu najnowszego numeru Tygodnika "NIE" ze wszystkich punktów sprzedaży, znajdujących się na stacjach paliw należących do koncernu.
- Podjąłem decyzję o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży Orlenu nowego wydania Tygodnika NIE, którego okładka przekracza wszelkie granice. Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II - przekazał Daniel Obajtek.
Tygodnik "NIE" znika ze sprzedaży
Na okładce gazety znalazło się przerobione zdjęcie Jana Pawła II, trzymającego w dłoniach ukrzyżowaną lalkę. Kontrowersyjna fotografia ma nawiązywać do ostatnich oskarżeń o to, że Karol Wojtyła jeszcze jako arcybiskup krakowski rzekomo wiedział o przypadkach molestowania seksualnego przez podległych mu księży i nie wyciągnął wobec nich żadnych konsekwencji.
Według niepotwierdzonych informacji nowy numer Tygodnika NIE zniknie także ze wszystkich placówek Poczty Polskiej. Jak przekazał portal money.pl, decyzję podjęto z „uwagi na kalkulacje i ryzyka biznesowe”.
