https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

"Piórko" Biedronki wyróżnione w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015

Wyróżnienie dla Biedronki
Wyróżnienie dla Biedronki Biedronka
"Piórko 2015 - nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" zdobył wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 w kategorii "Akcje zaangażowane firm". Projekt realizowany przez Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, został doceniony przez jury za realny wpływ na promocję polskich autorów i ilustratorów.

W konkursie chodziło o promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, czyli działania na rzecz wspólnego dobra wykorzystujące reklamę i public relations. Organizatorem konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs został zorganizowany przez sieć sklepów Biedronka w odpowiedzi na spadek czytelnictwa wśród najmłodszych odbiorców. Projekt miał także wspierać debiutujących pisarzy i ilustratorów. Do udziału w nim zaangażowane zostały autorytety w dziedzinie literatury, publicystyki, ilustracji oraz działań na rzecz dzieci (Bohdan Butenko, Renata Piątkowska, Rafał Witek, Katarzyna Nowowiejska, Elżbieta Śmietanka-Combik, Aleksandra Krzanowska, Agnieszka Karp-Szymańska oraz Jarosław Gugała). 

 

W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 85 kampanii, z których jury nominowało 57 kampanii w 10 kategoriach. Wśród zgłaszających projekty znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne. 

Gala wręczenia nagród odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie.

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska