Konferencja POLISHOPA to niepowtarzalna szansa na poszerzenie swojej wiedzy w zakresie Design Thinking, Service Design, User Experience oraz szeroko rozumianej innowacji. Specjaliści podczas wystąpień opowiedzą o własnych doświadczeniach, wyzwaniach oraz perspektywach pracy w metodyce Design Thinking i przedstawią case-study na międzynarodowym poziomie.
Wśród prelegentów jest m.in. Bartek Lechowski - PLAY, Vijay Chakravarthy - Philips Sonicare, Wojtek Kutyła - Ekspert UX, Adam Radziszewski - Oracle, Piotr Sałata - Symetria, Mateusz OjdowskI - Movade, Radosław Ratajczak - SHOPA, Anna Padewska i Magdalena Skotarek - Poznański Park Naukowo-Technologiczny i OLX Group.
POLISHOPA Design Thinking Conference skierowana jest do fanów myślenia projektowego, ale także service design, user experience, projektantów, naukowców, innowatorów i osób poszukujących inspiracji. Na uczestników prócz świetnych prelekcji, czekać będzie wirtualny networking, możliwość zadawania pytań prelegentom, czy pakiet powitalny.
Giełda kooperacyjna
Z myślą o rozwoju współpracy biznesowej, w trakcie dwóch dni konferencji odbędzie się giełda kooperacyjna – POLISHOPA On-line Business Match. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem Design Thinking i Service Design we
wspieraniu rozwoju innowacyjności oraz poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań w działaniu.
Networking skierowany jest do szerokiego spektrum osób reprezentujących różne profesje, firmy, organizacje, czy freelancerów zainteresowanych dzieleniem się wiedzą, doświadczeniem i poszukiwaniem partnerów do współpracy. POLISHOPA On-line Business Match składać się będzie z 15-20-minutowych wirtualnych spotkań b2b pomiędzy przedstawicielami firm z różnych krajów.
Zainteresowani proszeni są o wcześniejszą rejestrację poprzez dedykowaną platformę – https://polishopa2020.b2match.io/.
Konkurs „POLISHOPA HONEYCOMBS AWARD”
Już po raz kolejny wydarzeniem towarzyszącym jest konkurs „POLISHOPA HONEYCOMBS AWARD”. Organizatorzy nagradzają w nim najlepsze projekty wykorzystujące Design Thinking. Najlepsi zostaną wybrani w trzech kategoriach: biznes, edukacja, projekt
społeczny.
Metodyka design thinking to pięcioetapowy proces, w centrum którego jest zawsze użytkownik i jego potrzeby. Łączy on zespół projektowy o różnokierunkowym doświadczeniu, którego celem jest stworzenie produktu lub usługi.
Przypominamy: Polishopa 2019 wystartowała. Innowatorzy natarli na Bydgoszcz [wideo, zdjęcia]
Proces design thinking jest bardzo kreatywny, nastawiony na współpracę. Jego efektem są doskonałe produkty i usługi, odpowiadające na potrzeby klientów, a w połączeniu z biznesową strategią, pozwalające zbudować przewagę konkurencyjną.
