https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Radek Ratajczak: - W myśleniu projektowym najważniejszy jest klient i jego potrzeby [wideo]

Agnieszka Domka-Rybka
Wideo
od 16 lat
O design thinking, czyli myśleniu projektowym w biznesie rozmawialiśmy z Radkiem Ratajczakiem, projektantem produktów i usług w centrum których jest użytkownik i jego potrzeby.

To ekspert design thinking, prezes zarządu SHOPA Design & Strategy oraz organizator międzynarodowej konferencji na temat projektowania POLISHOPA.

Radek Ratajczak był gościem konferencji Biznes Trendy, która odbyła się 24 listopada w Bydgoskim Centrum Targowo - Wystawienniczym.

- W myśleniu projektowym mamy bliski kontakt z klientem, użytkownikiem produktów czy usług. Dzięki temu można też skupić się na konkretnych potrzebach rynku i usprawnić procesy wewnątrz firmy - powiedział nam Radek Ratajczak.

Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.

Zapraszamy do naszej rozmowy.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska