Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Radek Ratajczak: - W myśleniu projektowym najważniejszy jest klient i jego potrzeby [wideo]

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Wideo
od 16 lat
O design thinking, czyli myśleniu projektowym w biznesie rozmawialiśmy z Radkiem Ratajczakiem, projektantem produktów i usług w centrum których jest użytkownik i jego potrzeby.

To ekspert design thinking, prezes zarządu SHOPA Design & Strategy oraz organizator międzynarodowej konferencji na temat projektowania POLISHOPA.

Radek Ratajczak był gościem konferencji Biznes Trendy, która odbyła się 24 listopada w Bydgoskim Centrum Targowo - Wystawienniczym.

- W myśleniu projektowym mamy bliski kontakt z klientem, użytkownikiem produktów czy usług. Dzięki temu można też skupić się na konkretnych potrzebach rynku i usprawnić procesy wewnątrz firmy - powiedział nam Radek Ratajczak.

Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.

Zapraszamy do naszej rozmowy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska