Kto zdobędzie tytuł Sportowca Regionu 2011?
Zawodnicy gościli w ośrodku Arka Medical Spa, z którym klubowi udało się nawiązać współpracę sponsorską. Arka-Mega S.A. dołączyła do grupy firm wspierających naszą drużynę. - Mam nadzieję, że współpraca przyniesie wzajemne korzyści - powiedział Marian Dering, prezes Polonii Bydgoszcz. - Reklama Arka Medical Spa znajdzie się m.in. na tylnej stronie plastronów naszych zawodników. Cieszymy się, że podczas pobytu w Kołobrzegu udało się zintegrować drużynę i pozyskać znaczącego sponsora.
Przeczytaj także: Spór o stanowisko menedżera Polonii. Będą zmiany w klubie?
Polonia przez wiele sezonów funkcjonowała dzięki pieniądzom z budżetu miasta. Teraz to się powoli zmienia. Co prawda nadal nie ma sponsora strategicznego, ale powiększa się grupa mniejszych darczyńców. Poprzednio do współpracy z Polonią włączyły się m.in. CM Clima z Borówna i Karor-Bis.
- Cieszymy się, że udaje nam się przekonywać do współpracy kolejne firmy - powiedział Piotr Januszkiewicz, menedżer marketingu w bydgoskim klubie. - Polonia jest postrzegana jako wiarygodny partner. Mam nadzieję, że na koniec sezonu będziemy mogli pochwalić się grupą 50, 60 firm wspierających nas gotówkowo. To byłaby już znacząca pozycja w budżecie naszego klubu.
Czytaj e-wydanie »