https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Poseł Szymański: Janusz Dzięcioł nie zna statutu partii

(dxc)
Poseł Tomasz Szymański: - Grudziądzką Platformę tworzą świetni ludzie.
Poseł Tomasz Szymański: - Grudziądzką Platformę tworzą świetni ludzie. Archiwum GP
- Napisał do mnie, żebym go skreślił z listy członków partii. Tylko, że ja nie mam takich kompetencji - twierdzi Tomasz Szymański.

- List posła Dzięcioła pana zaskoczył?

- List?! To było dosłownie jedno zdanie. Zaskoczyło mnie to, że poseł Dzięcioł nie zna statutu naszej partii i przez to nie wie, że z listy członków wykreślić może go szef koła, do którego należy. Pan Dzięcioł nie od dziś jest w Platformie Obywatelskiej i tę elementarną wiedzę powinien posiadać.

Czytaj: Poseł Dzięcioł: Prezydent Malinowski był moim kolegą, ale okazał się nieszczery

- Wcześniej Janusz Dzięcioł nie mówił panu o tym, że zamierza odejść?

- Wiele razy mówił o tym publicznie. Mnie się nie tłumaczył. O tym, że odchodzi, dowiedziałem się w miniony czwartek z mediów. Właśnie tego dnia, przy okazji przedświątecznych spotkań, przynajmniej dwa razy widziałem się z posłem Dzięciołem, ale o swojej decyzji nie napomknął nawet słowem. Widocznie łatwiej mu było napisać.

- Jak pan sądzi, dlaczego poseł Dzięcioł przestał lubić grudziądzką Platformę?

- Nie rozumiem tej metamorfozy. Grudziądzką Platformą tworzą bowiem świetni ludzie, którzy są dobrze przygotowani do pełnienia funkcji publicznych i mają mnóstwo pomysłów.

- Robert Malinowski powinien się obawiać wyborczego pojedynku z Januszem Dzięciołem o fotel prezydenta Grudziądza?

- Prezydent Malinowski jest "fajterem", więc na pewno podczas kampanii zaangażuje się w merytoryczną debatę o naszym mieście. Nie będzie też lekceważył żadnego przeciwnika politycznego. W tym Janusza Dzięcioła.

- Tylko, że ten "przeciwnik" ma bardzo znane nazwisko.

- To prawda. Tego akurat mu nie mogę odmówić.

- Będzie pan podczas kampanii wspomagał prezydenta Malinowskiego.

- Tak.

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 65

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Nienawidze PO ale nie ładnie tak uciekać z tonącego okretu

g
gość

Panie Szymański sam Pan jesteś marionetką w rękach platformy nic od Pana tak naprawdę nie zależy jesteś Pan od przyciskania przycisków w ślad za Tuskiem. Sam Pan nic nigdy nie zrobił nikomu Pan nie pomógł i to z grubsza było by na  tyle. Jeżeli Pan Dzięcioł zrobił coś nie zgodnie z ze statutem to Pana  zasr.....m obowiązkiem po podjęciu  jest to pismo przesłać do właściwego odbiorcy w strukturach partii zgodnie z prawem administracyjnym i powiadomić Pana Dzięcioła.

Żeby nie wyglądało stronniczo dodam że Pan Dzięcioł powinien dla dobra miasta nie kandydować na prezydenta, obecny urzędujący prezydent Malinowski również.    

g
grudziądzanin
W dniu 04.01.2014 o 09:33, Gość napisał:

czepków w Grudziądzu jest jak mrówków .Jest w PSP,jeden ma hotel i firmę transportową.A największe kuriozum to ci dwaj w radzie ,jeden w PO ,drugi zaś w PiS i dają niezły PO PiS nam szaraczkom.

Masz rację. To taki grudziądzki kabaret, tylko nie wiadomo w którym miejscu się śmiać.

G
Gość
W dniu 03.01.2014 o 22:12, ja napisał:

O dzisiaj na sesji RM tata Czepek miał  pretensje, że oprowadzał gości Czepków w święta po Grudziądzu, a w mieście zła promocja bo zbyt mało oświetleń. Oświetleń może i mało. Ale takie sprawy to powinien synowi powiedzieć przy stole wigilijnym a nie tracić czas na sesji Rady.Siara jakiej nie ma w całej Polsce. Najbliższa rodzina, a ojciec odbiera chleb synowi. Przewodnikiem jest syn Czepek, nie wiem po co to czyni ojciec. Jeszcze oficjalnie  krytykuje miasto, które  syn promuje.Więcej Czepków nie ma do innej partii radnych?  Byłoby weselej

czepków w Grudziądzu jest jak mrówków .Jest w PSP,jeden ma hotel i firmę transportową.A największe kuriozum to ci dwaj w radzie ,jeden w PO ,drugi zaś w PiS i dają niezły PO PiS nam szaraczkom.

j
ja
W dniu 02.01.2014 o 18:27, blondynka napisał:

Z szacunkiem - w PO są świetni ludzie tak jak to określa poseł Szymański. Wielu nie znam osobiście, ale kłaniam się ich inicjatywom z szacunkiem. Czepek - promocja miasta, ... z tym że tutaj trochę braku etyki w koneksjach rodzinnych tatuś ,,przeciw", syn ,,za" 

 

O dzisiaj na sesji RM tata Czepek miał  pretensje, że oprowadzał gości Czepków w święta po Grudziądzu, a w mieście zła promocja bo zbyt mało oświetleń. Oświetleń może i mało. Ale takie sprawy to powinien synowi powiedzieć przy stole wigilijnym a nie tracić czas na sesji Rady.

Siara jakiej nie ma w całej Polsce. Najbliższa rodzina, a ojciec odbiera chleb synowi. Przewodnikiem jest syn Czepek, nie wiem po co to czyni ojciec. Jeszcze oficjalnie  krytykuje miasto, które  syn promuje.

Więcej Czepków nie ma do innej partii radnych?  Byłoby weselej

G
Gość
W dniu 03.01.2014 o 18:45, Zgred napisał:

Jakich kandydatów na stanowisko prezydenta miasta (potencjalnych) mamy to z grubsza wiemy. Każdy z nich już był miejskim dostojnikiem, jak nie prezydentem to jego zastępcą, lub pracował w UM, lub posłował i właściwie nic z tego nie wynika . A dlaczego nie pomyśleć o konkursie na takie stanowisko. Taki kandydat wcale nie musi być z Grudziądza, chodzi o to, aby nie był skorumpowany, "skolesiowany", no i podstawowy wymóg to facet mądry i jak się to mówi "z jajami".

A może prezydent powinien właśnie pochodzić z Grudziądza. Wszyscy dotychczasowi byli z poza i skutki widzicie sami.

B
Boston
W dniu 03.01.2014 o 18:45, Zgred napisał:

Jakich kandydatów na stanowisko prezydenta miasta (potencjalnych) mamy to z grubsza wiemy. Każdy z nich już był miejskim dostojnikiem, jak nie prezydentem to jego zastępcą, lub pracował w UM, lub posłował i właściwie nic z tego nie wynika . A dlaczego nie pomyśleć o konkursie na takie stanowisko. Taki kandydat wcale nie musi być z Grudziądza, chodzi o to, aby nie był skorumpowany, "skolesiowany", no i podstawowy wymóg to facet mądry i jak się to mówi "z jajami".

Może ten byłby dobry?

Z
Zgred

Jakich kandydatów na stanowisko prezydenta miasta (potencjalnych) mamy to z grubsza wiemy. Każdy z nich już był miejskim dostojnikiem, jak nie prezydentem to jego zastępcą, lub pracował w UM, lub posłował i właściwie nic z tego nie wynika . A dlaczego nie pomyśleć o konkursie na takie stanowisko. Taki kandydat wcale nie musi być z Grudziądza, chodzi o to, aby nie był skorumpowany, "skolesiowany", no i podstawowy wymóg to facet mądry i jak się to mówi "z jajami".

G
Gość
W dniu 03.01.2014 o 03:15, Sól w oku napisał:

Tak , mają swoje  dobre osiągnięcia   oddzielnie. Indywidualne. Pani Ogonowska pełen szacunek i Pani Nowak -wielki szacunek  i Michał Czepek - też szacunek . Pełne uznanie  dla wykonanej i wykonywanej  przez nich pracy. I oby się nigdy nie zniechęcili. Ale to są SZYLDY: Ogonowska, Nowak, Żebrowski itp a nie szyld Klub PO pod dyrygenturą Szymańskiego. Tak tego w mieście nie czytamy. Orkiestra jest dla mieszkańców  Panią Ogonowską, wystawy  i szneki Panią Nowak a rajdy, promocje  wszelakie -Czepkiem , o młodzieży Pana Polakowskiego nie mówiąc.  Pytam o osiągnięcia 7 letnie PO , klubu PO  jako całości, a nie poszczególnych radnych wykonujących  zadania w większości  związane z wykonywaną przez nich pracą zawodową.  Wymienieni świetni ludzie nie muszą tworzyć świetnego zespołu.Zauważalnego przez ogół .To miałam na myśli i tylko to. Muszę pisać precyzyjniej.

 

Tak , mają swoje  dobre osiągnięcia   oddzielnie. Indywidualne. Pani Ogonowska pełen szacunek i Pani Nowak -wielki szacunek  i Michał Czepek - też szacunek . Pełne uznanie  dla wykonanej i wykonywanej  przez nich pracy. I oby się nigdy nie zniechęcili. Ale to są SZYLDY: Ogonowska, Nowak, Żebrowski itp a nie szyld Klub PO pod dyrygenturą Szymańskiego. Tak tego w mieście nie czytamy. Orkiestra jest dla mieszkańców  Panią Ogonowską, wystawy  i szneki Panią Nowak a rajdy, promocje  wszelakie -Czepkiem , o młodzieży Pana Polakowskiego nie mówiąc.

 

 Pytam o osiągnięcia 7 letnie PO , klubu PO  jako całości, a nie poszczególnych radnych wykonujących  zadania w większości  związane z wykonywaną przez nich pracą zawodową.  

Wymienieni świetni ludzie nie muszą tworzyć świetnego zespołu.Zauważalnego przez ogół .To miałam na myśli i tylko to. Muszę pisać precyzyjniej.

A ty "sól w oku ' z jakiego komitetu startujesz do rady miasta?-widzę ,że "pozjadałaś wszystkie rozumy' więc jestem ciekaw jaki masz program i kiedy go przedstawisz.

x
x
W dniu 03.01.2014 o 10:30, blondynka napisał:

To nie tak, że to etatowa działalność.Etatową działalność ma tysiące grudziądzan. Jednym się chce pracować dla mieszkańców wykraczając poza wyznaczone ramy, a drugim nie. Dyrektor, a dyrektor. Nauczyciel, a nauczyciel. Lekarz, a lekarz. Przedsiębiorca, a przedsiębiorca. Szneki?  - Ciastkarnia, a ciastkarnia. W jednej tanio i smacznie w drugiej drogo i nieapetycznie. Warto promować rodzime porządne wyroby... etc.Ode mnie z daleka. Zrób coś Ty.  Twojej pracy też nie widać. Tacy nieszczęśliwi, krytyczni i niezadowoleni ludzie są kulą u nogi w gronie rodzinnym, wśród sąsiadów i współpracowników. W Nowym Roku Tobie życzę optymizmu. Sobie, żeby z takimi jak Ty nie mieć do czynienia  :)

Masz rację w jednym, żeby nie mieć nic do czynienia, ale z takimi jak ty ,,blondynko". Ty i tobie podobni  szczęśliwi, bezkrytyczni, zadowoleni, patrzący przez zamglone, rózowe okulary - to siła niszcząca to miasto.

b
blondyn
W dniu 02.01.2014 o 18:27, blondynka napisał:

Z szacunkiem - w PO są świetni ludzie tak jak to określa poseł Szymański. Wielu nie znam osobiście, ale kłaniam się ich inicjatywom z szacunkiem. Ogonowska - Orkiestra Świątecznej Pomocy.K. Nowak - wspaniałe inicjatywy promowania lokalnych artystów w mieścieŻebrowski - godzinami mogłabym słuchać w TV SM jego opowiadań o historii GrudziądzaPolakowski - inicjator wielu form spędzania czasu dla młodzieży w OPP przy ul. ChełmińskiejKapusta - bale charytatywne na rzecz miasta, budowa placów zabawCzepek - promocja miasta, ... z tym że tutaj trochę braku etyki w koneksjach rodzinnych tatuś ,,przeciw", syn ,,za"i inni...Dzięcioł też ma swoje zasługi, z tym że moim zdaniem dużo ryzykuje rezygnując z mandatu posła kosztem niepewnej wygranej o fotel prezydenta miasta.Na Sylwestrową zabawę przy CKT wykorzystałabym lokalne zespoły muzyczne - pozwalając im zarobić fundusze miasta. Ale Romanowski to nie PO

Klakier PO , nie dla PO w całości , już kiedyś powiedzieliśmy nie , pora na zmiany , a hobby mogą dalej uprawiać z korzyścią dla siebie i osób zainteresowanych.

b
blondynka
W dniu 03.01.2014 o 10:07, mmmmm napisał:

Szyldy,osiągnięcia?Nie przesadzasz? Wykonywanie swojej pracy, a że widać? Bo taka akurat etatowa działalność, no a poza nią co dla miasta? Szneki? To budzi twój tak wielki szacunek?  Możesz sobie podać rękę z blondynką i piać peany, a ja i tak wiem swoje

 

To nie tak, że to etatowa działalność.

Etatową działalność ma tysiące grudziądzan. Jednym się chce pracować dla mieszkańców wykraczając poza wyznaczone ramy, a drugim nie. Dyrektor, a dyrektor. Nauczyciel, a nauczyciel. Lekarz, a lekarz. Przedsiębiorca, a przedsiębiorca. Szneki?  - Ciastkarnia, a ciastkarnia. W jednej tanio i smacznie w drugiej drogo i nieapetycznie. Warto promować rodzime porządne wyroby... etc.

Ode mnie z daleka. Zrób coś Ty.  Twojej pracy też nie widać. Tacy nieszczęśliwi, krytyczni i niezadowoleni ludzie są kulą u nogi w gronie rodzinnym, wśród sąsiadów i współpracowników. W Nowym Roku Tobie życzę optymizmu. Sobie, żeby z takimi jak Ty nie mieć do czynienia  :) 

G
Gość
To ja pytam co Ogonowska czy Zebrowski zrobili w Radzie miejskiej ? NIC. co zrobił Jezierski, Smolarek Poliński Iwanowska czy Nowak ? Nic głosuja jak barany
m
mmmmm
W dniu 03.01.2014 o 03:15, Sól w oku napisał:

Tak , mają swoje  dobre osiągnięcia   oddzielnie. Indywidualne. Pani Ogonowska pełen szacunek i Pani Nowak -wielki szacunek  i Michał Czepek - też szacunek . Pełne uznanie  dla wykonanej i wykonywanej  przez nich pracy. I oby się nigdy nie zniechęcili. Ale to są SZYLDY: Ogonowska, Nowak, Żebrowski itp a nie szyld Klub PO pod dyrygenturą Szymańskiego. Tak tego w mieście nie czytamy. Orkiestra jest dla mieszkańców  Panią Ogonowską, wystawy  i szneki Panią Nowak a rajdy, promocje  wszelakie -Czepkiem , o młodzieży Pana Polakowskiego nie mówiąc.  Pytam o osiągnięcia 7 letnie PO , klubu PO  jako całości, a nie poszczególnych radnych wykonujących  zadania w większości  związane z wykonywaną przez nich pracą zawodową.  Wymienieni świetni ludzie nie muszą tworzyć świetnego zespołu.Zauważalnego przez ogół .To miałam na myśli i tylko to. Muszę pisać precyzyjniej.

Szyldy,osiągnięcia?Nie przesadzasz? Wykonywanie swojej pracy, a że widać? Bo taka akurat etatowa działalność, no a poza nią co dla miasta? Szneki? To budzi twój tak wielki szacunek? To jest ten szyld? Nie sadzisz,że należy oddzielić działalność zawodową od tej związanej z radą i tu ocena na dwóję.Głosowanie mechaniczne, narzucone z góry, brak obiektywizmu patrzenia na sprawy tonącego Grudziadza. Możesz sobie podać rękę z blondynką i piać peany, a ja i tak wiem swoje

1 wyborca
W dniu 02.01.2014 o 18:27, blondynka napisał:

Z szacunkiem - w PO są świetni ludzie tak jak to określa poseł Szymański. Wielu nie znam osobiście, ale kłaniam się ich inicjatywom z szacunkiem. Ogonowska - Orkiestra Świątecznej Pomocy.K. Nowak - wspaniałe inicjatywy promowania lokalnych artystów w mieścieŻebrowski - godzinami mogłabym słuchać w TV SM jego opowiadań o historii GrudziądzaPolakowski - inicjator wielu form spędzania czasu dla młodzieży w OPP przy ul. ChełmińskiejKapusta - bale charytatywne na rzecz miasta, budowa placów zabawCzepek - promocja miasta, ... z tym że tutaj trochę braku etyki w koneksjach rodzinnych tatuś ,,przeciw", syn ,,za"i inni...Dzięcioł też ma swoje zasługi, z tym że moim zdaniem dużo ryzykuje rezygnując z mandatu posła kosztem niepewnej wygranej o fotel prezydenta miasta.Na Sylwestrową zabawę przy CKT wykorzystałabym lokalne zespoły muzyczne - pozwalając im zarobić fundusze miasta. Ale Romanowski to nie PO

 

 

Witaj blondynko.

 

Masz prawo nie wiedzieć - ale poseł Dzięcioł nie rezygnuje z mandatu - on będzie kandydował na Urząd prezydenta właśnie jako poseł. Pewnikiem ewentualnej przegranej w wyborach jest to, że nie będzie go na listach do sejmu ale i to Pan Dzięcioł wziął pod uwagę - wtedy będzie kandydował jako "niezależny do senatu. Jak widzisz nie ma tu żadnego :ryzyka"!!!!!!!!!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska