Wielokrotnie pisaliśmy o perypetiach Czytelników, którzy nie mogli uzyskać potrzebnych im informacji przez telefon. Infolinia, ich zdaniem, nie spełniała oczekiwań. - Jestem emerytką, zamierzam sprzedać mieszkanie - mówi pani Anna Jadecka - Płocka. - Muszę zlikwidować umowę z Energą. Nie mogę się dodzwonić na infolinię, zresztą, co to za załatwianie sprawy przez telefon? Albo przez internet? Przecież ja nawet nie mam komputera!
Punkt na wyspie
Czytelniczce pozostała tylko podróż do Torunia, gdzie jest biuro firmy. - Ja nie mam na to ani zdrowia, ani pieniędzy - twierdzi oburzona kobieta, która interweniowała w naszej redakcji kilka dni temu. Dla włocławianki, pani Anny, i wszystkich Czytelników, którzy są klientami Energi, mamy dobrą wiadomość - w markecie przy ul. Kruszyńskiej, na tak zwanej "wyspie", powstał punkt sprzedaży.
Co będzie można tu załatwić? - Na przykład podpisać umowę na założenie licznika lub przepisać go na nowego odbiorcę - mówi Beata Ostrowska, rzeczniczka prasowa Grupy Energa. Punkt nie działa tak, jak Biuro Obsługi Klienta, ale na pewno ułatwi życie odbiorcom prądu we Włocławku i okolicach. A o to nam wszystkim przecież chodziło!
Windykacja? To nie tu
Na "wyspie" nie załatwimy natomiast spraw związanych z windykacją a także rozliczeniem faktur za zużycie energii. - W tym zakresie do dyspozycji klientów indywidualnych jest telefoniczne Biuro Obsługi Klienta - mówi Beata Ostrowska. Do BOK-u można dzwonić codziennie w godz. 8-20 pod numer 555 555 555, zaś sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, można wyjaśnić dzwoniąc pod numer 555 555 599.
Jak twierdzi rzeczniczka, dodzwonienie się na infolinię nie powinno już być problemem. System usprawniono.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców