Problemy w mBanku. Niektórzy klienci stracili dostęp do swoich rachunków

OPRAC.: (TIK); za Zaufana Trzecia Strona, Bankier.pl
Zdjęcie ilustracyjne. Klienci mBanku dostawali SMS-y, że zmieniono im numer kontaktowy do konta. Po zgłoszeniu w placówce okazywało się, że dostęp do konta przypisano całkiem innej, obcej osobie
Zdjęcie ilustracyjne. Klienci mBanku dostawali SMS-y, że zmieniono im numer kontaktowy do konta. Po zgłoszeniu w placówce okazywało się, że dostęp do konta przypisano całkiem innej, obcej osobie Pixabay.com
mBank miał awarię. Niektórzy klienci zakładający konta w mBanku zostali w ostatnich dniach „przypisani” do rachunków innych osób.

O problemie poinformował serwis Zaufana Trzecia Strona. Z opisu relacji klientów wynika, że niektórzy zakładający nowe konta w mBanku otrzymali dostęp do rachunków innych osób. Według relacji, dane zostały zastąpione w ten sposób, że prawowity właściciel konta w mBanku został „nadpisany” innym użytkownikiem.

Stary posiadacz rachunku otrzymuje powiadomienie o zmianie danych – ale oczywiście nie może już nic zrobić, ponieważ jego danych nie ma w systemie

„Co prawda w banku pozostają jego rachunki (i kredyty), ale otrzymują nowego właściciela – z nowym imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu. Stary posiadacz rachunku otrzymuje powiadomienie o zmianie danych – ale oczywiście nie może już nic zrobić, ponieważ jego danych nie ma w systemie” – pisze Zaufana Trzecia Strona.

Może to Cię też zainteresuje...

- Dziś dostałam SMS, że zmieniono mi numer kontaktowy do konta. Po zgłoszeniu w placówce okazało się, że ja nie mam dostępu do konta, a obcy pan z innej części Polski ma wgląd w moje konto widzi moje saldo, może przelewać moje pieniądze - pisze jedna z klientek mBanku na Facebooku.

Prawdopodobnie na skutek awarii, w poniedziałek w godzinach wieczornych nie działał system składania wniosków w mBanku.

Portal Bankier.pl poprosił bank o komentarz. - Niespełna 200 klientów wskutek błędu mogło zalogować się na rachunek innej osoby. Ograniczyliśmy dostęp do tych rachunków. Pieniądze klientów są bezpieczne, a bank bierze odpowiedzialność za konsekwencje tej sytuacji. Kontaktujemy się z każdą osobą, której dotyczy problem. Zarówno z tymi, którzy mogli się na cudze konta zalogować jak i tymi, do których te konta należą. Podjęliśmy wszystkie działania, których wymaga od nas prawo, interes i bezpieczeństwo klientów. Bardzo przepraszamy wszystkich klientów, których ten problem dotknął - odpowiedział bank.

Pracownicy „Biedronki” nie chcą pracować w niedziele

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mamonka Kaponka

Kiedyś miałam konto w tym mBanku opisywanym w artykule szczerze jest nic nie warty i ciągle są jakieś dziwne problemy i sytuacje itp itd

Polecam :

Revolut z SumUp.pl

Dodaj ogłoszenie