Bank PKO informuje, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 17 czerwca:
- od godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”;
- od godz. 00:00 do godz. 3:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK oraz transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych);
- od godz. 3:00 do godz. 13:00 działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostanie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą BLIK.
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń, z wyjątkiem płatności internetowych z włączoną usługą 3D Secure.
Najseksowniejsze imiona. Sprawdź, czy jesteś na liście!
Chcemy budować polski kapitał dla polskich rodzin/AIP

Wideo