Nie tylko dla niego mamy dobrą wiadomość: od września można się zarejestrować z wyprzedzeniem.
Pan Roman z Bartodziejów od 1973 roku leczy się w przychodni przy Dworcowej. - Pracowałem na kolei, a to jest przychodnia kolejowa. Zresztą przez lata nie miałem żadnych zastrzeżeń do pracy tej placówki. Niestety, ostatnio to się zmieniło. Próbowałem zarejestrować się do lekarza pierwszego kontaktu. Rejestracja jest czynna od godziny 7. Przez cztery i pół godziny dzwoniłem, ale nikt nie podnosił słuchawki. Zdecydowałem, że pojadę do przychodni. Gdy dojechałem na miejsce, usłyszałem, że jest już zarejestrowanych na ten dzień komplet pacjentów Na następny dzień nie można się zapisać. Zgłosiłem ten problem dyrekcji placówki. Jak można tak traktować pacjentów? Proszę, zainterweniujcie w przychodni. Tam się leczą setki bydgoszczan - opowiada nasz Czytelnik.
Telefonicznie lub osobiście
Arleta Pawluczuk, pełniąca obowiązki zastępcy dyrektora ds. lecznictwa Odwodu Lecznictwa SP ZOZ przy ul. Dworcowej 63 w Bydgoszczy, potwierdza, że rzeczywiście do dyrekcji placówki docierały skargi od pacjentów. - Wzięliśmy je pod uwagę. Od września rejestrujemy pacjentów także na dzień następny. Można się zapisać telefonicznie lub osobiście - słyszymy.
Wykręć ten numer
Do przychodni przy ul. Dworcowej można się zarejestrować dzwoniąc pod numer: 052 518 34 64. Rejestracja jest czynna od godz. 7.
Będą dwie linie?
Arleta Pawluczuk dodaje, że być może w przychodni zostanie uruchomiona druga linia telefoniczna. - Zastanawiamy się, czy to usprawni system rejestracji. Jakiś czas temu pacjenci mogli dzwonić pod dwa numery. Być może wrócimy do tego rozwiązania - mówi dyrektor Pawluczuk.