Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rachunek na laminarkę

Maria Eichler
(fot. internet)
Jedna z naszych Czytelniczek natrafiła na niezrozumiałą dla niej barierę w sklepie Lidl. Nie chciano jej tam wystawić rachunku na jeden z kupionych produktów, na dwa już tak.

- Kupiłam laminarkę dla mojej firmy i serek dla siebie - opowiada rozżalona chojniczanka. - A przy kasie dowiedziałam się, że rachunku tylko na laminarkę nie mogą mi w Lidlu wystawić, bo nie. Łącznie z serkiem, już tak. Najpierw się zgodziłam, ale potem pomyślałam, że to przecież absurd, bo takiego rachunku nie przedłożę w pracy. Czy to uczciwe praktyki?

Jak podkreśla, takich kłopotów nie miała w innych sklepach - zawsze, gdy tylko prosiła o rachunek na jedną rzecz, odbywało się to bez problemu.
W Lidlu numery telefoniczne sklepów są zastrzeżone i kontakt z kierownictwem utrudniony. Można zgłosić problem na infolinię 0800 507 777, ale wyjaśnianie sprawy przez rzecznika może potrwać nawet dwa tygodnie. Rzecznik praw konsumenta w Chojnicach jest na urlopie, ale w Urzędzie Skarbowym wytłumaczono nam, że sklep nie miał innego wyjścia, skoro został już wystawiony paragon na dwa produkty. - Klientka powinna wcześniej zasygnalizować, że jedną rzecz chce na fakturę - twierdzą w skarbówce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska