https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rondo turbinowe w Białych Błotach będzie gotowe przed wakacjami [zdjęcia]

Maja Stankiewicz
Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę  części północnej i drogi na Miedzyń...
Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę części północnej i drogi na Miedzyń... Adam Lewandowski
Budowa ronda turbinowego między bydgoskim Błoniem a Białymi Błotami rozpoczęła się latem. I jest już na półmetku. Ma być gotowe w tym roku - jeszcze przed wakacjami.

To ważna inwestycja drogowa, która usprawni przejazd drogą wojewódzką nr 223 z Bydgoszczy do Poznania - i co równie ważne - poprawi bezpieczeństwo. Bo krzyżują się na tej bardzo ruchliwej trasie drogi powiatowa w kierunku Trzcińca i gminna do osiedla Miedzyń.

Przed dwoma laty powiat bydgoski zbudował 400-metrowy dojazd do przyszłego ronda od strony Trzcińca. Latem ub.r. ruszyła budowa samego ronda. Przed świętami Bożego Narodzenia oddano do użytku jego część południową - od strony Trzcińca. Na razie nie włączono jeszcze wjazdu na przyszłe rondo, które przygotował powiat bydgoski. Trwa teraz budowa drogi od strony północnej i wjazdu na Miedzyń.

Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę  części północnej i drogi na Miedzyń...

Rondo turbinowe w Białych Błotach będzie gotowe przed wakacj...

- Prace są na półmetku - mówi Michał Sitarek z Zarządu Dróg Wojewódzkich. - Prace prowadzone są zgodnie z planem. To kolejna inwestycja, która ułatwi mieszkańcom województwa dojazd do dróg szybkiego ruchu.

Więcej wiadomości z Nakła i okolic na www.pomorska.pl/naklo

Roboty trwają „pod ruchem,” a wiec bez wyłączenia z ruchu drogi 223. - Przebudowaliśmy podziemne sieci , zbudowaliśmy nową kanalizację deszczową oraz ułożyliśmy przewody pod oświetlenie. Planujemy zakończenie budowy ronda turbinowego w tym roku - latem, jeszcze przed wakacjami.

Inwestycja pochłonie 18,6 mln złotych. Finansowana jest przede wszystkim przez samorząd województwa. Na koszt gminy Białe Błota powstaje nowy odcinek ul. Ofiar Hitleryzmu. Powiat - jak już wspomnieliśmy - zbudował dojazd do ronda od strony Trzcińca.

Nowe autostrady, drogi ekspresowe oraz obwodnice wciąż są w budowie. W 2020 roku udostępnionych ma zostać 12 tras o łącznej długości 116,8 km. Drogi, które mają zostać udostępnione kierowcom w tym roku, biegną także przez nasz region.12 nowych dróg, którymi pojedziemy w 2020 roku - sprawdź na kolejnych slajdach >>>

GDDKiA zapewnia: te nowe drogi zostaną ukończone w 2020 roku...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Jako mieszkaniec Trzcińca bezwzględnie potwierdzam brak przemyśleń w organizacji ruchu i nie liczenia się ludźmi a rondo nic nie usprawni

D
Drzymala

Ojoj, kolejny sukces, kolejne idiotyczne rondo. Cały świat już się z nas śmieje,bo rondo to już polska specjalność. Nie ma kasy na bezkolizyjne wiadukty,wielopoziomowe estakady,nie mówiąc już o zainstalowaniu świateł na skrzyżowaniach. Rondo,śmiechu warte, biedny kraj niebezpiecznych ,debilnych rond. Gratuluję myśli technicznej.

G
Gość
20 stycznia, 17:17, Gość:

Tylko co ułatwi to rondo? Korki w kierunku białych błot i tak zostaną bo brak obwodnicy naszej miejscowości nie dopóki takowa nie powstanie to trzeba będzie odstać swoje w korkach.

Dokładnie, i tak będzie się korkować na światłach w białych, korki będą jeszcze większe będzie drugi stryszek.

G
Gość

Tylko co ułatwi to rondo? Korki w kierunku białych błot i tak zostaną bo brak obwodnicy naszej miejscowości nie dopóki takowa nie powstanie to trzeba będzie odstać swoje w korkach.

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

20 stycznia, 12:17, Gość:

Nic dodać, nic ująć. Niestety...

A wymiary ronda (średnica) są takie, (przecież miejsca nie brakowało) że nowo ułożone krawężniki już są rozjeżdżone przez większe pojazdy!

Bubel już na etapie projektu, a wykonawstwo (na budowie nikogo albo pozoracja prac) i nadzór nad nim woła o pomstę do nieba. A mieszkańcy Trzcińca i Miedzynia (o Białychbłotach i okolicy nie wspominając) pomstują tkwiąc w korkach!

szkodał słow...w zółwim tempie i na dodatek dzis zaczeli układać sciężkę rowerową z.....kostki...haha

G
Gość

Porzucona budowa. Hiper korki.

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Nic dodać, nic ująć. Niestety...

A wymiary ronda (średnica) są takie, (przecież miejsca nie brakowało) że nowo ułożone krawężniki już są rozjeżdżone przez większe pojazdy!

Bubel już na etapie projektu, a wykonawstwo (na budowie nikogo albo pozoracja prac) i nadzór nad nim woła o pomstę do nieba. A mieszkańcy Trzcińca i Miedzynia (o Białychbłotach i okolicy nie wspominając) pomstują tkwiąc w korkach!

T
Tomasz

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska