https://pomorska.pl
reklama

Rondo turbinowe w Białych Błotach będzie gotowe przed wakacjami [zdjęcia]

Maja Stankiewicz
Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę  części północnej i drogi na Miedzyń...
Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę części północnej i drogi na Miedzyń... Adam Lewandowski
Budowa ronda turbinowego między bydgoskim Błoniem a Białymi Błotami rozpoczęła się latem. I jest już na półmetku. Ma być gotowe w tym roku - jeszcze przed wakacjami.

To ważna inwestycja drogowa, która usprawni przejazd drogą wojewódzką nr 223 z Bydgoszczy do Poznania - i co równie ważne - poprawi bezpieczeństwo. Bo krzyżują się na tej bardzo ruchliwej trasie drogi powiatowa w kierunku Trzcińca i gminna do osiedla Miedzyń.

Przed dwoma laty powiat bydgoski zbudował 400-metrowy dojazd do przyszłego ronda od strony Trzcińca. Latem ub.r. ruszyła budowa samego ronda. Przed świętami Bożego Narodzenia oddano do użytku jego część południową - od strony Trzcińca. Na razie nie włączono jeszcze wjazdu na przyszłe rondo, które przygotował powiat bydgoski. Trwa teraz budowa drogi od strony północnej i wjazdu na Miedzyń.

Część południowa drogi wojewódzkiej nr 223 już gotowa. Teraz czas na budowę  części północnej i drogi na Miedzyń...

Rondo turbinowe w Białych Błotach będzie gotowe przed wakacj...

- Prace są na półmetku - mówi Michał Sitarek z Zarządu Dróg Wojewódzkich. - Prace prowadzone są zgodnie z planem. To kolejna inwestycja, która ułatwi mieszkańcom województwa dojazd do dróg szybkiego ruchu.

Więcej wiadomości z Nakła i okolic na www.pomorska.pl/naklo

Roboty trwają „pod ruchem,” a wiec bez wyłączenia z ruchu drogi 223. - Przebudowaliśmy podziemne sieci , zbudowaliśmy nową kanalizację deszczową oraz ułożyliśmy przewody pod oświetlenie. Planujemy zakończenie budowy ronda turbinowego w tym roku - latem, jeszcze przed wakacjami.

Inwestycja pochłonie 18,6 mln złotych. Finansowana jest przede wszystkim przez samorząd województwa. Na koszt gminy Białe Błota powstaje nowy odcinek ul. Ofiar Hitleryzmu. Powiat - jak już wspomnieliśmy - zbudował dojazd do ronda od strony Trzcińca.

Nowe autostrady, drogi ekspresowe oraz obwodnice wciąż są w budowie. W 2020 roku udostępnionych ma zostać 12 tras o łącznej długości 116,8 km. Drogi, które mają zostać udostępnione kierowcom w tym roku, biegną także przez nasz region.12 nowych dróg, którymi pojedziemy w 2020 roku - sprawdź na kolejnych slajdach >>>

GDDKiA zapewnia: te nowe drogi zostaną ukończone w 2020 roku...

Motoryzacja

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Jako mieszkaniec Trzcińca bezwzględnie potwierdzam brak przemyśleń w organizacji ruchu i nie liczenia się ludźmi a rondo nic nie usprawni

D
Drzymala

Ojoj, kolejny sukces, kolejne idiotyczne rondo. Cały świat już się z nas śmieje,bo rondo to już polska specjalność. Nie ma kasy na bezkolizyjne wiadukty,wielopoziomowe estakady,nie mówiąc już o zainstalowaniu świateł na skrzyżowaniach. Rondo,śmiechu warte, biedny kraj niebezpiecznych ,debilnych rond. Gratuluję myśli technicznej.

G
Gość
20 stycznia, 17:17, Gość:

Tylko co ułatwi to rondo? Korki w kierunku białych błot i tak zostaną bo brak obwodnicy naszej miejscowości nie dopóki takowa nie powstanie to trzeba będzie odstać swoje w korkach.

Dokładnie, i tak będzie się korkować na światłach w białych, korki będą jeszcze większe będzie drugi stryszek.

G
Gość

Tylko co ułatwi to rondo? Korki w kierunku białych błot i tak zostaną bo brak obwodnicy naszej miejscowości nie dopóki takowa nie powstanie to trzeba będzie odstać swoje w korkach.

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

20 stycznia, 12:17, Gość:

Nic dodać, nic ująć. Niestety...

A wymiary ronda (średnica) są takie, (przecież miejsca nie brakowało) że nowo ułożone krawężniki już są rozjeżdżone przez większe pojazdy!

Bubel już na etapie projektu, a wykonawstwo (na budowie nikogo albo pozoracja prac) i nadzór nad nim woła o pomstę do nieba. A mieszkańcy Trzcińca i Miedzynia (o Białychbłotach i okolicy nie wspominając) pomstują tkwiąc w korkach!

szkodał słow...w zółwim tempie i na dodatek dzis zaczeli układać sciężkę rowerową z.....kostki...haha

G
Gość

Porzucona budowa. Hiper korki.

G
Gość
20 stycznia, 08:42, Tomasz:

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Nic dodać, nic ująć. Niestety...

A wymiary ronda (średnica) są takie, (przecież miejsca nie brakowało) że nowo ułożone krawężniki już są rozjeżdżone przez większe pojazdy!

Bubel już na etapie projektu, a wykonawstwo (na budowie nikogo albo pozoracja prac) i nadzór nad nim woła o pomstę do nieba. A mieszkańcy Trzcińca i Miedzynia (o Białychbłotach i okolicy nie wspominając) pomstują tkwiąc w korkach!

T
Tomasz

Szkoda tu cokolwiek pozytywnie skomentować poza samym faktem, że to inwestycja konieczna. Organizacja ruchu, o samych pracach nie wspominając, od samego początku pozostawia wiele do życzenia. Zupełnie nieprzemyślana organizacja ruchu zamykająca choćby wjazd w kierunku Trzcińca, przez wiele tygodni hulająca cisza na placu, tempo iście ślimacze. To rondo w grudniu 2019 r. powinno być otwarte w całości, a nie w połowie. Mam wrażenie, że ze strony ZDW, tak jak w pozostałych drogowych tworach, jest totalny brak nadzoru, bo gdyby taki był, to albo rondo już było by gotowe, albo firmy realizujące by dawno wyleciały. Jak można takie "rondko" z praktycznie bezproblemową infrastrukturą do prac, budować 2 lata !!!!

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Czerwcowa waloryzacja emerytur - jest nowy wskaźnik. Tak urosną świadczenia od lipca

Czerwcowa waloryzacja emerytur - jest nowy wskaźnik. Tak urosną świadczenia od lipca

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska