Powiatowym rzecznikiem praw konsumentów jest w nakielskim Starostwie Małgorzata Połukard-Falkowska. Podczas dzisiejszej sesji Rady Powiatu podsumowana zostanie roczna działalność rzecznika. Ocenia się, że w minionym roku rzecznik udzielił 74 porad prawnych. W 50 sprawach podjęta została przez rzecznika bezpośrednia interwencja.
Z informacji, które przedstawione zostaną dziś rajcom wynika, że mieszkańcy powiatu najczęściej zgłaszali się do rzecznika, bo mieli problemy z reklamacją obuwia, odzieży, urządzeń radiowo - telewizyjnych, komputerów czy plastikowych okien. Nie brakowało także innego typu kłopotów dotyczących np. odzyskania przedpłat na samochody wpłacone w tzw. systemie argentyńskim.
- Wytoczyłam dwa powództwa na rzecz konsumentów w sądzie powszechnym. Skierowałam dwie sprawy konsumenckie do rozstrzygnięcia przez sąd konsumencki. Obie zostały załatwione pozytywnie. W związku z wyuczonym zawodem prawnika udzielałam porad prawnych także w innego rodzaju sprawach, jak na przykład kwestia odszkodowania od byłego pracodawcy, ściągnięcia wierzytelności od dłużników czy zapłaty zobowiązań - przeczytać można w rocznym podsumowaniu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco