Drugie miejsce zajął również regionalny tytuł - Express Bydgoski. Wskazało na niego 14,15 proc. osób. Trzecie miejsce przypadło ogólnopolskiemu Faktowi (13,37 porc. głosów).
Gazetę Pomorską można kupić w cenie: 1.60 - 2 zł. Tytuł jest połączony z portalami internetowymi: www.pomorska.pl**,**www.strefabiznesu.pomorska.pl oraz www.pomorska.pl/rolnictwo, które również zdobywają coraz większą poularność.
Tytuły należące do Mediów Regionalnych przodują również w pozostałych województwach:
W woj. lubelskim pierwsze miejsce zajął Dziennik Wschodni (tak odpowiedziało 11,56 proc. Respondentów) – gazety również należącej do spółki Media Regionalne. Z kolei w Lubuskiem - Gazeta Lubuska (41,19 proc. wskazań). Z kolei w Opolskiem najpopularniejsza okazała się Nowa Trybuna Opolska (prawie 40 proc. głosów), w Podkarpackiem – Nowiny (ok. 22 proc. głosów), w Podlaskiem - Gazeta Współczesna (27,56 proc. głosów), w Świętokrzyskiem – Echo Dnia (30,30 proc.), w Zachodniopomorskiem - Głos-Dziennik Pomorza (24,40 proc.). W pozostałych województwach królują głównie tytuły ogólnopolskie.
We wszystkich 16 województwach najpopularniejszymi dziennikami w okresie od marca do sierpnia tego roku były te same tytuły co rok wcześniej – tak wynika z najnowszych badania PBC. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
* Podane dane pochodzą z badania PBC General realizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. przez instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od marca do sierpnia 2010 roku na losowej próbie osób z poszczególnych województw, dobieranej z operatu PESEL i realizowanej do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.
N – liczebność próby w każdym z województw
