Sąd poparł boksera. Dariusz Tiger Michalczewski jest tylko jeden!

Oprac. (d-ka), Fot. Maspex Wadowice
Napój energetyczny Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego
Napój energetyczny Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego
Warszawski Sąd Okręgowy zakazał firmie FoodCare rozpowszechniania nieprawdziwych informacji, że kupowanie przez nią oraz dystrybucja napojów energetycznych z oznaczeniem Tiger są legalne - poinformowała firma Maspex Wadowice, która ma wyłączna licencję do używania tej nazwy.

Czytaj też: Dariusz Michalczewski starł się z FoodCare o markę Tiger. Kto wygrywa?

- Ponadto sąd zakazał spółce FoodCare informowania, że produkcja i wprowadzanie na rynek napojów z oznaczeniem Tiger przez naszą firmę ma znamiona nieuczciwej konkurencji - informuje Dorota Liszka z firmy Maspex.

Wyłączna licencja na Tigera

Dorota Liszka: - To pierwsze tego typu postanowienie w tej sprawie, czytelny komunikat dla otoczenia handlowego spółki FoodCare. Fundacja Równe Szanse, jak i Pan Dariusz Michalczewski dysponują prawomocnymi postanowieniami Sądów Apelacyjnych, na bazie których spółka FoodCare ma zakaz produkcji, sprzedaży, jak i reklamy napojów z oznaczeniem Tiger na czas trwania procesu. Jasnym więc jest, że handel produktem, którego zakazał producentowi sąd, wiąże również jego dystrybutorów.

Czytaj też: Dariusz Michalczewski: Tiger jest mój, nie oddam go nikomu!

Przypomnijmy, pod koniec ubiegłego roku firma Maspex rozpoczęła współpracę z Fundacją "Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego. Dzięki zawartej umowie Maspex uzyskał wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger i wykorzystania wizerunku oraz pseudonimu Tiger Dariusza Michalczewskiego w promocji produktów spożywczych. Po stronie wadowickiej spółki jest zapewnienie produkcji, dystrybucji i promocji produktu oraz przekazywanie opłaty z tytułu udzielonej licencji. W połowie grudnia ubiegłego roku Maspex wprowadził na rynek napoje energetyczne wykorzystujące oznaczenie TIGER, jak również wizerunek sportowca Dariusza Tiger Michalczewskiego.

10 stycznia tego roku, na wniosek poprzedniego licencjobiorcy, firmy FoodCare Sąd Okręgowy w Gdańsku, wydał postanowienie zakazujące spółce Maspex produkcji i wprowadzania do obrotu napojów z oznaczeniem Tiger. Kilka dni później ten sam sąd wstrzymał wykonanie postanowienia z dnia 10 stycznia do czasu rozpatrzenia przez Sąd Apelacyjny w Gdańsku. 18 maja spółka FoodCare złożyła do Sądu Okręgowego w Gdańsku I wniosek o wycofanie pozwu przeciwko spółce Maspex, co oznacza, że FoodCare wycofał wszystkie stawiane Maspeksowi zarzuty.

Napoje na licencji Dariusza Michalczewskiego

Promocja napojów Tiger rozpoczęła się od ogólnopolskiej kampanii outdoorowej, a we wrześniu wystartowała mocna kampania telewizyjna. W spotach, w mistrzowski sposób, połączono świat realny z animowaną rzeczywistością gier komputerowych. Całość kampanii prowadzona jest dobrze znanym hasłem "Tiger. Power is back". Wraz ze startem kampanii TV wystartowała też strona internetowa napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego , tóra została połączona z profilem marki na Facebooku, gdzie Tiger prowadzi intensywne działania promocyjne z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na tej platformie.

Dodatkowo pod hasłem Tiger jest tylko jeden! ruszyła kolejna kampania napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Jej celem jest budowanie świadomości marki i przypomnienie konsumentom, że oryginalny jest jedynie Tiger w niebieskiej puszce - oryginalne opakowanie jest sygnowane nazwiskiem Dariusza Michalczewskiego, a logotyp ma charakterystyczną literę "T" z czerwonym zadrapaniem. Kampania jest prowadzona bardzo szeroko w największych stacjach telewizyjnych i radiowych.

Dodajmy, że do grupy Maspex Wadowice należą takie marki jak: Tymbark, Kubuś, Lubella, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz.

Czytaj też: Nowa odsłona sporu firmy FoodCare z Dariuszem Michalczewskim. "Tiger" bohaterem śledztwa!    

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie