Sieciowe sztuczki. Na czym polega zbieranie danych o kliencie przez sklepy? [wideo]

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN
pixabay.com
Z jednej strony nie chcemy być monitorowani przez sieci, ale z drugiej strony chcemy mieć korzyści.

- Z jednej strony nie chcemy być monitorowani, ale chcemy mieć korzyści - powiedział w "Dzień Dobry TVN" dr Marek Borowiński, psycholog i specjalista ds. technik sprzedażowych.

Przeczytaj: Sposoby na klienta. Zrobią tak, byśmy wyszli z pełnym koszykiem i wydali jak najwięcej

Jakich sprzedażowych sztuczek używają centra handlowe? A jak przebiega zbieranie danych o wiernych, którzy przychodzą do kościoła?

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie