https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Sieciowe sztuczki. Na czym polega zbieranie danych o kliencie przez sklepy? [wideo]

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN
pixabay.com
Z jednej strony nie chcemy być monitorowani przez sieci, ale z drugiej strony chcemy mieć korzyści.

- Z jednej strony nie chcemy być monitorowani, ale chcemy mieć korzyści - powiedział w "Dzień Dobry TVN" dr Marek Borowiński, psycholog i specjalista ds. technik sprzedażowych.

Przeczytaj: Sposoby na klienta. Zrobią tak, byśmy wyszli z pełnym koszykiem i wydali jak najwięcej

Jakich sprzedażowych sztuczek używają centra handlowe? A jak przebiega zbieranie danych o wiernych, którzy przychodzą do kościoła?

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska