https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Słodycze z Brześcia na międzynarodowych targach w Kolonii

(TIK)
Tak wygląda stoisko firmy Brześć na targach w Kolonii
Tak wygląda stoisko firmy Brześć na targach w Kolonii nadesłane/Brześć
Firma Brześć - producent wyrobów cukierniczych - kolejny rok z rzędu bierze udział w Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM. Uczestnictwo w imprezie będzie okazją do zaprezentowania potencjalnym klientom flagowych produktów z ciasta parzonego, w tym nowości produktowej, czyli Ptysiów. To także szansa na obserwację trendów i nowości branżowych.

Targi ISM co roku przyciągają najważniejszych producentów, hurtowników i przedstawicieli sieci handlowych z całego świata. W tegorocznej 50. edycji wydarzenia, które 5 lutego się zakończy, bierze udział ponad 1660 wystawców z 76 krajów. Swoje produkty w 8 kategoriach prezentują zarówno najwięksi globalni producenci, jak i małe manufaktury czy start-upy. Wśród nich nie brakuje także naszych rodzimych przedsiębiorców.

Może to też Cię zainteresuje...

Podczas wydarzenia firma Brześć prezentuje tradycyjnie swoje flagowe produkty z ciasta ptysiowego (słomkę ptysiową w trzech wariantach oraz groszek ptysiowy) w nowej odsłonie, z uproszczonym składem ograniczającym się jedynie do jaj, mąki, oleju rzepakowego, soli oraz cukru. Uczestnicy imprezy będą mieli też okazję zapoznać się z nowością produktową Brześcia, czyli ptysiami służącymi jako dodatek do słodkich oraz wytrawnych dań. Przekąski będą prezentowane zarówno pod marką Brześć jak i brandem eksportowym Crispico Little Snacks.

- Uczestnictwo w targach ułatwia nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, dzięki czemu grono naszych zagranicznych partnerów handlowych stale rośnie. Z produktami docieramy na rynki europejskie, do obu Ameryk, a nawet krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej. W aktualnej sytuacji rynkowej szczególnie stawiamy na eksport – w Polsce mamy silną konkurencję wewnętrzną, a ceny polskich słodyczy, nawet po ewentualnych podwyżkach kosztów produkcji, mają szansę być wciąż atrakcyjne dla zagranicznych kontrahentów. Co więcej, obecność na wydarzeniach, takich jak targi w Kolonii, buduje pozytywny wizerunek polskich słodyczy i zwiększa świadomość na ich temat na arenie międzynarodowej – komentuje Julita Sipa z firmy Brześć.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska