Dwudniową imprezę przygotowało Toruńskie Studenckie Forum BCC. Festiwal ma już swoją tradycję, w tym roku odbywał się w 21 ośrodkach, w niektórych po raz VI.
Wykłady, szkolenia i warsztaty prowadzone przez profesjonalistów przyciągnęły spragnionych praktycznej wiedzy studentów. Zajęcia były certyfikowane, a najwięcej chętnych zgłaszało się na te prowadzone przez pracowników renomowanych PriceWaterhouseCoopers i Hudson.
Anitę Wlazińską - studentkę V roku historii UMK spotkaliśmy na szkoleniu z technik negocjacji. - Przed chwilą byłam na zarządzaniu i planowaniu marketingowym i jestem bardzo zadowolona. Żałuję, że nie mogłam być na wykładzie porannym, bo kolidował mi z zajęciami na uczelni. Teraz wszystko może się przydać, nie wiadomo czy będę pracować w zawodzie wyuczonym - mówi.
Łukasz Tuchewicz trzy lata studiował matematykę, teraz jest na drugim roku zarządzania na UMK. Razem z koleżankami ze studiów, zapisał się na kilka zajęć.
- Tematy zajęć wydały mi się ciekawe i chciałem sprawdzić, co się pod nimi kryje. Nie zawiodłem się - wyjaśnia. - Byłem na wykładzie z potęgi marki i o technikach sprzedaży. Zauważyłem, że prowadzący ma duże doświadczenie, ciekawie dobierał przykłady, opowiadał o tym, co zrobić, żeby sprzedać fiata. Naprawdę super.
Niestety, nie udało mu się dostać na szkolenie dotyczące metod zakładania firmy, choć w przyszłości biorę pod uwagę rozkręcenie własnego interesu - mówił.
- W festiwalu wzięło udział ok. 180 studentów - mówi Radosław Groblewski - regionalny koordynator festiwalu. Paweł Sowa z BCC dodaje: - W przyszłym roku chcemy, aby impreza trwała 4-5 dni.