- Zwycięstwo w ubiegłorocznej edycji plebiscytu„Nasze Dobre Kujawsko-Pomorskie - znak jakości Gazety Pomorskiej 2008” pomogło w promocji waszej szynki kruchej? Więcej osób ją teraz zna i kupuje?
- Ubiegłoroczne zwycięstwo w tym plebiscycie jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Ta nagroda to dla nas sygnał, że waga jaką przykładamy do jakości każdego produktu z naszej oferty, jest dostrzegana i doceniana przez konsumentów.
Z pewnością zwycięstwo pomogło nie tylko w promocji jednego wyrobu, ale i całej firmy.
Mogliśmy zaprezentować Czytelnikom „Pomorskiej” tylko jeden produkt, ale wielu z nich miało okazję spróbować innych wyrobów ze zróżnicowanej oferty Viando.
- Czy to zwycięstwo skłoniło was do udziału w tegorocznej edycji? Liczycie, że i tym razem wygracie?
- Ubiegłoroczne zwycięstwo na pewno było dla nas zachętą do udziału w kolejnej edycji plebiscytu. Chcielibyśmy zaprezentować inne produkty z naszej bogatej oferty. Mamy nadzieję, że zyskają uznanie w oczach Czytelników. Oczywiście, liczymy na wygraną, jak każdy kto bierze udział w plebiscycie. Jednak najważniejsza jest dla nas możliwość zapoznania klientów z kolejnym naszym wyrobem, tym razem kiełbasą kruchą.
- W takim razie z jakim produktem zamierzacie wystartować za rok?
- Nie zastanawialiśmy się jeszcze nad przyszłoroczną edycją, gdyż trwa tegoroczna i na niej się skupiliśmy.
Na pewno wybierzemy produkt dobry jakościowo i przyjazny dla każdego, nawet najbardziej wymagającego podniebienia.
Mamy kilka potencjalnych typów na następny plebiscyt „Gazety Pomorskiej”, ale ostateczna nazwa produktu niech pozostanie w tajemnicy do przyszłego roku.
- Warto brać udział w takich plebiscytach?
- Plebiscyty, takie jak zorganizowany przez „Pomorską” na pewno są bardzo potrzebne. Zwłaszcza w lokalnej społeczności. Dzięki takim przedsięwzięciom Czytelnicy mogą zapoznać się z miejscowymi wyrobami, jakich nie znajdą w innej części kraju. Uważam, że jest to najlepsze rozwiązanie dla każdej ze stron.
- Viando jest zapewne laureatem wielu nagród, jakich?
- To prawda, nasza firma jest laureatem wielu nagród.
Do najbardziej znaczących wyróżnień możemy zaliczyć m.in. „Złote Medale” MTP POLAGRA FOOD przyznane VIANDO za: kiełbaski Smerfy (1998 r.), kiełbasę Polską Pieczoną (1999 r.) i parówkową Extra (2000 r.).
Ponadto firma jest laureatem tytułu „Polski Producent Żywności” za kiełbasę Polską Pieczoną, przyznanego jej w 1998 r. przez Stowarzyszenie im. E. Kwiatkowskiego w Poznaniu. Jako jedne z nielicznych w branży mięsno-wędliniarskiej VIANDO posiadają również Znaki Jakości „Q”.
W ubiegłym miesiącu parówki dla dzieci „Maciusie” zawierające wapń i magnez zdobyły III miejsce w konkursie na produkt spożywczy przyjazny diabetykom.
No i oczywiście możemy pochwalić się ubiegłorocznym znakiem jakości „Gazety Pomorskiej”, czyli zwycięstwem w plebiscycie „Nasze dobre Kujawsko Pomorskie”.
