MKTG SR - pasek na kartach artykułów
2 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Duże emocje. Nie zawsze dobre...
fot. Pixabay.com

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Duże emocje. Nie zawsze dobre

Praca z klientami to pod wieloma względami jeden z najbardziej wymagających obszarów świata zawodowego. Czas wakacyjnych wyjazdów to obok świątecznego szału zakupowo-turystycznego drugi okres, w którym pracownicy zajmujący się obsługą klienta przeżywają szczególną próbę. Stając na pierwszej linii kontaktu z firmą, mierzą się oni z często nieprzewidzianymi pytaniami dotyczącymi usług czy produktów, ludzkimi emocjami i oczekiwaniami różnorodnych osób.

Zobacz również

Silent Disco na żorskim rynku: niezapomniana noc pełna tańca i muzyki

NOWE
Silent Disco na żorskim rynku: niezapomniana noc pełna tańca i muzyki

Zrozum psyjaciela - Po Psiemu. Spotkanie miłośników psów przy Akcent ZOO

NOWE
Zrozum psyjaciela - Po Psiemu. Spotkanie miłośników psów przy Akcent ZOO

Polecamy

Zmiana układu sił w Radzie Miejskiej Inowrocławia. Marcinkowski nowym przewodniczącym

Zmiana układu sił w Radzie Miejskiej Inowrocławia. Marcinkowski nowym przewodniczącym

Masz coś wspólnego z tym bankiem? Twoje dane mogły zostać skradzione

PILNE
Masz coś wspólnego z tym bankiem? Twoje dane mogły zostać skradzione

Ranking Szkół Wyższych Perspektywy 2024. Zobaczcie, jak wypadły uczelnie z regionu

Ranking Szkół Wyższych Perspektywy 2024. Zobaczcie, jak wypadły uczelnie z regionu