https://pomorska.pl
reklama

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Agnieszka Domka-Rybka
Sezon wakacyjny w Polsce powoli dobiega końca. To okres dużych wyzwań dla pracowników handlu, turystyki czy gastronomii pracujących z klientami. Sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji czy gastronomii nie mają łatwego życia.  Jak to wygląda? Prezentujemy w dalszej części galerii.
Sezon wakacyjny w Polsce powoli dobiega końca. To okres dużych wyzwań dla pracowników handlu, turystyki czy gastronomii pracujących z klientami. Sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji czy gastronomii nie mają łatwego życia. Jak to wygląda? Prezentujemy w dalszej części galerii. Pixabay.com
Sezon wakacyjny w Polsce powoli dobiega końca. To okres dużych wyzwań dla pracowników handlu, turystyki czy gastronomii pracujących z klientami.

Wśród najważniejszych cech w swojej profesji wymieniają oni cierpliwość, opanowanie, kreatywność i empatię. To cechy ważne w kontaktach z wymagającymi klientami-urlopowiczami.

Tak skarżą się pracownicy, którzy są na pierwszej linii z klientem

Co drugi badany przez Pracuj.pl przyznaje, że ma w pracy do czynienia ze stresującymi sytuacjami. Tymczasem zapotrzebowanie na pracowników obsługi klienta jest wysokie.

Jak wygląda na co dzień życie sprzedawców, kasjerów, pracowników recepcji i gastronomii, którzy są na pierwszej linii z klientem? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii. (źródło: Pracuj.pl).

Biznes

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Rozsypuję to wokół piwonii i bujnie kwitną. Sprawdzony trik na mnóstwo pąków

Rozsypuję to wokół piwonii i bujnie kwitną. Sprawdzony trik na mnóstwo pąków

Wyjmij z lodówki i podlej hortensje. Ogród utonie w kwiatach. Oto trik na kwitnienie!

Wyjmij z lodówki i podlej hortensje. Ogród utonie w kwiatach. Oto trik na kwitnienie!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska