MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mają bezpośredni kontakt z klientem...
fot. Pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne

Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii

Mają bezpośredni kontakt z klientem

Chcąc jeszcze lepiej poznać doświadczenia, wyzwania i oczekiwania zawodowe tej grupy, zespół Pracuj.pl przeprowadził badanie wśród 528 specjalistów zajmujących się bezpośrednim kontaktem z klientami, m.in. sprzedawców, kasjerów, pracowników recepcji i sekretariatów czy też osób zatrudnionych w gastronomii.

Ich odpowiedzi są szczególnie ciekawe w kontekście inflacji i mających miejsce obecnie zmian gospodarczych. Pracownicy obsługi klienta muszą bowiem z jednej strony mierzyć się z reakcjami Polaków na rosnące ceny usług czy produktów, a z drugiej ze zmieniającą się siłą nabywczą własnej pensji.

Zobacz również

Zielonogórzanie z ważnymi zdobyczami na dwóch istotnych turniejach

Zielonogórzanie z ważnymi zdobyczami na dwóch istotnych turniejach

Młody stalowiec na podium Pucharu Ekstraligi w Gorzowie

Młody stalowiec na podium Pucharu Ekstraligi w Gorzowie

Polecamy

Nie uwierzysz, że z tego warzywa można zrobić pizzę. Poznaj przepis na fit przekąskę

Nie uwierzysz, że z tego warzywa można zrobić pizzę. Poznaj przepis na fit przekąskę

Kto może siedzieć przy wyjściu awaryjnym w samolocie? Warto dopłacać? Sprawdź!

Kto może siedzieć przy wyjściu awaryjnym w samolocie? Warto dopłacać? Sprawdź!

7 najgorszych potraw Polski. Turyści bezlitośnie ocenili krajowe specjały

7 najgorszych potraw Polski. Turyści bezlitośnie ocenili krajowe specjały