3 z 9
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
![Mają bezpośredni kontakt z klientem...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/14/b5/630724f9a2e90_o_large.jpg)
fot. Pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne
Tak skarżą się na swoich klientów sprzedawcy, kasjerzy, pracownicy recepcji i gastronomii
Mają bezpośredni kontakt z klientem
Chcąc jeszcze lepiej poznać doświadczenia, wyzwania i oczekiwania zawodowe tej grupy, zespół Pracuj.pl przeprowadził badanie wśród 528 specjalistów zajmujących się bezpośrednim kontaktem z klientami, m.in. sprzedawców, kasjerów, pracowników recepcji i sekretariatów czy też osób zatrudnionych w gastronomii.
Ich odpowiedzi są szczególnie ciekawe w kontekście inflacji i mających miejsce obecnie zmian gospodarczych. Pracownicy obsługi klienta muszą bowiem z jednej strony mierzyć się z reakcjami Polaków na rosnące ceny usług czy produktów, a z drugiej ze zmieniającą się siłą nabywczą własnej pensji.