Listę przykładowych - przydatnych zarówno mniejszym jak i większym firmom - aplikacji opracowała strona inc.com. Znalazły się na niej:
- Workfrom - Pomaga znaleźć miejsce prywatne lub publiczne dla spotkań biznesowych w wielu dużych miastach na całym świecie.
- Slack - Pozwala uniknąć nagromadzenia e-maili i dokumentów dotyczących projektu, z których korzystają pracownicy na różnych platformach. Jest zintegrowany z sieciami społecznościowymi.
- Trello - Umożliwia zarządzanie projektami w oparciu o system kartek i tablic projektowych.
- Dropbox - Pozwala wymieniać duże pliki oraz tworzyć kopie zapasowe.
- Evernote - Niezawodna i bardzo popularna aplikacja symulująca wirtualne biuro.
- Meldium - Zarządzanie hasłami w zespole. Pozwala na dostęp do aplikacji i informacji dzięki automatycznemu wpisywaniu hasła.
- Hackpad - Wspólne dokumenty, z których można korzystać w czasie rzeczywistym.
- Draft - Aplikacja dla wspólnego tworzenia, edycji oraz analizy dokumentów.
- Sunrise - Kalendarz i harmonogram zintegrowany z Facebookiem oraz Evernote.
- Skitch - Aplikacja dla Evernote, która pozwala na komentowanie dokumentów i obrazków poprzez dodanie strzałek, tekstu oraz innych informacji na screenshotach i zdjęciach.
- Zapier - Automatyzacja wszystkich procesów z Slack botów na Twitterze.
- iDoneThis - Skłania każdego z członków zespołu do rejestrowania działalności danego dnia za pomocą maila, a następnie kompiluje odpowiedzi do zbioru i wysyła wszystkim członkom zespołu.
- Asana - Polepsza współpracę i produktywność zespołu dzięki swoim narzędziom do organizowania zadań, dzielenia obowiązków i utrzymania celów.
- GoToMeeting - Łatwe podłączenie do wideokonferencji.
- iMeet - Łączy audio i wideopołączenia z dokumentami.
- yaM - Upraszcza planowanie harmonogramu oraz notatek do spotkań wirtualnych i osobistych.
- Box - Przyjazne udostępnianie plików.
- Momentum - Prywatny panel, który wyświetla wszystko, co jest ci potrzebne do samomotywacji, zachowania flow oraz osiągnięcia celu.
- Yugma - Web konferencje ze wspólnymi pulpitami oraz plikami.
- Pocket - Pozwala przechowywać artykuły, które można przeczytać w trybie offline, gdy masz wolny czas.
- Focus@Will - Muzyka w tle, która sprzyja lepszej koncentracji dzięki oparciu na zasadach neurologii.
- Boomerang - Wysyłanie zaplanowanych wiadomości i przypomnień.
- Buffer - Zarządzanie sieciami społecznościowymi, które obsługuje różne harmonogramy. Pozwala zoptymalizować pracę przez wstępne planowanie.
- Hootsuite - Panel z zakładkami popularnych sieci społecznościowych.
- 1Password - Zarządzanie hasłami i bezpieczeństwem w zespołach.
- Docady - "Robi" z twojego smartphona skaner.
- PandaDoc - Aplikacja, która może tworzyć, wysyłać i odbierać dokumenty podpisane elektronicznie.
- Solo - Zarządzanie projektami, kontrolowanie czasu pracy oraz rozliczeń, a także inne funkcje biznesowe dla freelancerów.
- Rescue Time - Indywidualny panel narzędzi do zarządzania czasem pracy wszystkich członków zespołu.
- Every Time Zone - Łatwy w obsłudze system do koordynacji i planowania pracy członków zespołu, którzy znajdują się w różnych strefach czasowych.
- World Time Buddy - Asystent planowania terminów spotkań dla osób znajdujących się w różnych strefach czasowych.
- Wunderlist - Aplikacja do planowania zadań i układania list.
Może to Cię też zainteresuje...

Wideo