Biedronka potwierdziła w rozmowie z Portalem Spożywczym, że klienci nie znajdą już Lay’sów na półkach w sklepach tej sieci. To efekt renegocjacji warunków współpracy z Frito Lay Poland, które trwają od końca ubiegłego roku.
Biedronka: Na razie komentujemy sprawy
Czytamy, że chipsy Lay’s wrócą do Biedronki, kiedy obydwie firmy dojdą do kompromisu związanego z warunkami współpracy, czyli mówiąc wprost – z cenami. Obecnie Biedronka promuje swoje produkty marki własnej Top Chips, dostępne są także marki Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki z gamy marki Lorenz oraz Przysnacki i Pringles należące do Kellogg’s.
"Do czasu zakończenia trwających negocjacji między siecią Biedronka, a naszym partnerem, Frito Lay Poland, nie komentujemy ich wyniku. Obecnie prowadzone są rozmowy dotyczące warunków handlowych współpracy" - poinformowała PS Biedronka.
Trwające ponad pół roku negocjacje nie doprowadziły do konsensusu.
