Przed kilkoma dniami informowaliśmy, że od 1 lutego Biuro Obsługi Klienta Energii przy ul. 18 Stycznia w Brodnicy zostanie zamknięte.
Na miejscu sprawy nie załatwisz
- Grupa Energa wprowadza zmiany w obsłudze i sprzedaży - informował Jakub Dusza z biura prasowego grupy.
- Wynikają one ze spadającej liczby osób korzystających z tradycyjnych punktów obsługi klienta, co sprawia, że ich funkcjonowanie traci ekonomiczne uzasadnienie (...) Wprowadzane od kilku lat rozwiązania pozwalają dziś wygodnie i bez wychodzenia z domu załatwić wszystkie sprawy związane z taryfą, rachunkiem czy zawarciem nowej umowy - zapewniał.
Nasza Czytelniczka jest jednak innego zdania.
- Chciałam przedłużyć umowę za pośrednictwem telefonicznego biura - mów nasza rozmówczyni.
- Zadzwoniłam w sobotę, bo w tygodniu pracuję i tak było mi wygodniej. Niestety nie mogłam się dodzwonić. Odpuściłam po kilku minutach. Po weekendzie spróbowałam ponownie. W miarę szybko zostałam połączona. Niestety rozmowa trwała dość długo i praktycznie niewiele z niej wynikło - żali się nasza rozmówczyni i dodaje:
- Okazało się, że jeśli chcę przedłużyć umowę, a nie zawrzeć nową, to niezbędna jest moja obecność, dostarczenie dokumentów i podpis. Darowałam sobie wyjaśnienia i pojechałam do biura w Brodnicy. Na miejscu załatwiłam wszystko. Czy tak będzie już zawsze? Czy żeby zawrzeć kolejną umowę trzeba będzie dojechać? Tylko dokąd? Do Torunia czy gdzieś dalej? Może będzie łatwiej zmienić operatora - zastanawia się Czytelniczka.
Z pytaniem: czy za pośrednictwem tBOK lub eBOK można przedłużyć umowę bez konieczności wizyty w oddziale, zwróciliśmy się do Energii.
Zamiast dzwonić wejdź na stronę
- Umowę, bez wychodzenia z domu, można zawrzeć poprzez eBOK - tłumaczy Jakub Dusza z biura prasowego. - Za pośrednictwem naszego elektronicznego biura można wysłać kopie wymaganych dokumentów. Wówczas kurier, na koszt firmy, przywiezie klientowi gotową do podpisu umowę - mówi i dodaje:
- Dokumenty można przesłać także tradycyjną drogą, na adres korespondencyjny firmy. W tym wypadku umowę także przywiezie na koszt firmy kurier. Natomiast w tBOK, klient może krok po kroku poznać wszystkie szczegóły związane z zawarciem umowy (poznać ofertę, wymagane dokumenty czy sposób ich dostarczenia).
Przedłużenie umowy następuje w analogiczny sposób.
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Z internetu można korzystać za pośrednictwem: ebok.energa.pl