Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Umowa? Tylko przez internet. BOK w Brodnicy likwidują

(kat)
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Z internetu można korzystać za pośrednictwem: ebok.energa.pl
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Z internetu można korzystać za pośrednictwem: ebok.energa.pl (kat)
Czytelnicy pytają - Próbowałam przedłużyć umowę z energetyką przez telefon - mówi nasza Czytelniczka (nazwisko do wiadomości redakcji). - Sprawę załatwiłam, ale w punkcie stacjonarnym.

Przed kilkoma dniami informowaliśmy, że od 1 lutego Biuro Obsługi Klienta Energii przy ul. 18 Stycznia w Brodnicy zostanie zamknięte.

Na miejscu sprawy nie załatwisz
- Grupa Energa wprowadza zmiany w obsłudze i sprzedaży - informował Jakub Dusza z biura prasowego grupy.
- Wynikają one ze spadającej liczby osób korzystających z tradycyjnych punktów obsługi klienta, co sprawia, że ich funkcjonowanie traci ekonomiczne uzasadnienie (...) Wprowadzane od kilku lat rozwiązania pozwalają dziś wygodnie i bez wychodzenia z domu załatwić wszystkie sprawy związane z taryfą, rachunkiem czy zawarciem nowej umowy - zapewniał.

Nasza Czytelniczka jest jednak innego zdania.

- Chciałam przedłużyć umowę za pośrednictwem telefonicznego biura - mów nasza rozmówczyni.
- Zadzwoniłam w sobotę, bo w tygodniu pracuję i tak było mi wygodniej. Niestety nie mogłam się dodzwonić. Odpuściłam po kilku minutach. Po weekendzie spróbowałam ponownie. W miarę szybko zostałam połączona. Niestety rozmowa trwała dość długo i praktycznie niewiele z niej wynikło - żali się nasza rozmówczyni i dodaje:

- Okazało się, że jeśli chcę przedłużyć umowę, a nie zawrzeć nową, to niezbędna jest moja obecność, dostarczenie dokumentów i podpis. Darowałam sobie wyjaśnienia i pojechałam do biura w Brodnicy. Na miejscu załatwiłam wszystko. Czy tak będzie już zawsze? Czy żeby zawrzeć kolejną umowę trzeba będzie dojechać? Tylko dokąd? Do Torunia czy gdzieś dalej? Może będzie łatwiej zmienić operatora - zastanawia się Czytelniczka.

Z pytaniem: czy za pośrednictwem tBOK lub eBOK można przedłużyć umowę bez konieczności wizyty w oddziale, zwróciliśmy się do Energii.

Zamiast dzwonić wejdź na stronę

- Umowę, bez wychodzenia z domu, można zawrzeć poprzez eBOK - tłumaczy Jakub Dusza z biura prasowego. - Za pośrednictwem naszego elektronicznego biura można wysłać kopie wymaganych dokumentów. Wówczas kurier, na koszt firmy, przywiezie klientowi gotową do podpisu umowę - mówi i dodaje:

- Dokumenty można przesłać także tradycyjną drogą, na adres korespondencyjny firmy. W tym wypadku umowę także przywiezie na koszt firmy kurier. Natomiast w tBOK, klient może krok po kroku poznać wszystkie szczegóły związane z zawarciem umowy (poznać ofertę, wymagane dokumenty czy sposób ich dostarczenia).
Przedłużenie umowy następuje w analogiczny sposób.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Z internetu można korzystać za pośrednictwem: ebok.energa.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska