Kancelaria premiera ogłosiła przetarg na szkolenie ze "standardów zarządzania satysfakcją klientów". Dokształci się dzięki niemu ok. 3 tysiące pracowników skarbówki czy urzędów wojewódzkich.
Na początek dowiedzą się, czym jest satysfakcja klienta. Definicja jest najważniejsza. Kolejne zadanie - rozpoznać, jaki jest zakres działalności danego urzędu i ustalić, kto należy do jego obecnych i potencjalnych klientów. Kolejny etap to identyfikowanie potrzeb obsługiwanych obywateli.
Rzesza pracowników administracji wiedzę ma czerpać nie tylko z wykładów, ale i zdobywać w praktyce, w czasie warsztatów z profesjonalnej obsługi klientów - przynajmniej dwudniowych, po 8 godzin każdy. Z przerwą na kawę i obiad.
Firma, która wygra przetarg będzie musiała też opracować zbiór dobrych urzędniczych praktyk i zbadać satysfakcję klientów. Koszt jednego takiego badania - 350 tysięcy złotych.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Komunie dzieci gwiazd są jak wesela. Najpierw ciało Chrystusa, potem DMUCHANY ZAMEK
- Ujawniamy listę klientów internetowej szamanki! Gwiazdy telewizji i żony piłkarzy...
- Tak żyje "Biały Cygan" Bogdan Trojanek. Zna Viki Gabor, adoptował dziecko z klasztoru
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?