
Uwaga! Monstery w autobusach MPK w Inowrocławiu
W Inowrocławiu ruszyła kampania "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej". Od dziś jeżdżąc autobusami MPK spotykać będziemy... monstery.
Knyszojad Smrodliwy zajada w autobusie hamburgery, zasmradza otoczenie i brudzi siedzenia. Kłapodziób Wylewny krzyczy przez telefon, porusza tematy, które pasażerów wprowadzają w zakłopotanie. Siedziołek Przyciężki, mimo iż zdrowy i sprawny, nie zwolni miejsca siedzącego, nie zauważy kobiet w ciąży i matek z dziećmi. Podobnie zachowuje się Oknogap Permanentny. Monsterów jest więcej.
"O jakości Komunikacji Miejskiej, poza punktualnością kursowania czy komfortem taboru, decyduje również postawa współpasażerów" - przekonują w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Inowrocławiu.
Dlatego inowrocławskie MPK idąc wzorem MZA Warszawa, uruchomiło dziś kampanię pod hasłem "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej", która ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw pasażerów przemieszczających się na co dzień komunikacja miejską.
"Akcja bazuje na formule opartej na humorystycznych wyobrażeniach negatywnych zachowań w środkach transportu publicznego. Uosabiające te zachowania Monstery, takie jak: Zastawiacz Olbrzymi, Knyszojad Smrodliwy, Hałaśnik Głuchawy czy Kłapodziób Wylewny, bawią i edukują zarazem" - przekonują w MPK.
Monstery poznawać będziemy za pośrednictwem plakatów i slajdów wyświetlanych na monitorach autobusów. Prezentujemy je również w naszej galerii.

Uwaga! Monstery w autobusach MPK w Inowrocławiu
W Inowrocławiu ruszyła kampania "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej". Od dziś jeżdżąc autobusami MPK spotykać będziemy... monstery.
Knyszojad Smrodliwy zajada w autobusie hamburgery, zasmradza otoczenie i brudzi siedzenia. Kłapodziób Wylewny krzyczy przez telefon, porusza tematy, które pasażerów wprowadzają w zakłopotanie. Siedziołek Przyciężki, mimo iż zdrowy i sprawny, nie zwolni miejsca siedzącego, nie zauważy kobiet w ciąży i matek z dziećmi. Podobnie zachowuje się Oknogap Permanentny. Monsterów jest więcej.
"O jakości Komunikacji Miejskiej, poza punktualnością kursowania czy komfortem taboru, decyduje również postawa współpasażerów" - przekonują w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Inowrocławiu.
Dlatego inowrocławskie MPK idąc wzorem MZA Warszawa, uruchomiło dziś kampanię pod hasłem "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej", która ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw pasażerów przemieszczających się na co dzień komunikacja miejską.
"Akcja bazuje na formule opartej na humorystycznych wyobrażeniach negatywnych zachowań w środkach transportu publicznego. Uosabiające te zachowania Monstery, takie jak: Zastawiacz Olbrzymi, Knyszojad Smrodliwy, Hałaśnik Głuchawy czy Kłapodziób Wylewny, bawią i edukują zarazem" - przekonują w MPK.
Monstery poznawać będziemy za pośrednictwem plakatów i slajdów wyświetlanych na monitorach autobusów. Prezentujemy je również w naszej galerii.

Uwaga! Monstery w autobusach MPK w Inowrocławiu
W Inowrocławiu ruszyła kampania "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej". Od dziś jeżdżąc autobusami MPK spotykać będziemy... monstery.
Knyszojad Smrodliwy zajada w autobusie hamburgery, zasmradza otoczenie i brudzi siedzenia. Kłapodziób Wylewny krzyczy przez telefon, porusza tematy, które pasażerów wprowadzają w zakłopotanie. Siedziołek Przyciężki, mimo iż zdrowy i sprawny, nie zwolni miejsca siedzącego, nie zauważy kobiet w ciąży i matek z dziećmi. Podobnie zachowuje się Oknogap Permanentny. Monsterów jest więcej.
"O jakości Komunikacji Miejskiej, poza punktualnością kursowania czy komfortem taboru, decyduje również postawa współpasażerów" - przekonują w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Inowrocławiu.
Dlatego inowrocławskie MPK idąc wzorem MZA Warszawa, uruchomiło dziś kampanię pod hasłem "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej", która ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw pasażerów przemieszczających się na co dzień komunikacja miejską.
"Akcja bazuje na formule opartej na humorystycznych wyobrażeniach negatywnych zachowań w środkach transportu publicznego. Uosabiające te zachowania Monstery, takie jak: Zastawiacz Olbrzymi, Knyszojad Smrodliwy, Hałaśnik Głuchawy czy Kłapodziób Wylewny, bawią i edukują zarazem" - przekonują w MPK.
Monstery poznawać będziemy za pośrednictwem plakatów i slajdów wyświetlanych na monitorach autobusów. Prezentujemy je również w naszej galerii.

Uwaga! Monstery w autobusach MPK w Inowrocławiu
W Inowrocławiu ruszyła kampania "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej". Od dziś jeżdżąc autobusami MPK spotykać będziemy... monstery.
Knyszojad Smrodliwy zajada w autobusie hamburgery, zasmradza otoczenie i brudzi siedzenia. Kłapodziób Wylewny krzyczy przez telefon, porusza tematy, które pasażerów wprowadzają w zakłopotanie. Siedziołek Przyciężki, mimo iż zdrowy i sprawny, nie zwolni miejsca siedzącego, nie zauważy kobiet w ciąży i matek z dziećmi. Podobnie zachowuje się Oknogap Permanentny. Monsterów jest więcej.
"O jakości Komunikacji Miejskiej, poza punktualnością kursowania czy komfortem taboru, decyduje również postawa współpasażerów" - przekonują w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Inowrocławiu.
Dlatego inowrocławskie MPK idąc wzorem MZA Warszawa, uruchomiło dziś kampanię pod hasłem "Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej", która ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw pasażerów przemieszczających się na co dzień komunikacja miejską.
"Akcja bazuje na formule opartej na humorystycznych wyobrażeniach negatywnych zachowań w środkach transportu publicznego. Uosabiające te zachowania Monstery, takie jak: Zastawiacz Olbrzymi, Knyszojad Smrodliwy, Hałaśnik Głuchawy czy Kłapodziób Wylewny, bawią i edukują zarazem" - przekonują w MPK.
Monstery poznawać będziemy za pośrednictwem plakatów i slajdów wyświetlanych na monitorach autobusów. Prezentujemy je również w naszej galerii.