Przedstawiciele Intercity podkreślają, że akcja ma na celu poprawę komfortu i jakości podróżowania, a materiały nadesłane przez pasażerów będą cenna informacją o aktualnym stanie wagonów.
Wagony Intercity. Jak wyglądają toalety i przedziały?
- Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik spółki PKP Intercity.
Czytaj też: Wagony Intercity. Firma sprzedaje swój tabor, bo jest za stary dla pasażerów
Do 10 grudnia pasażerowie Intercity mogą nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa - Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami.
Wagony Intercity. Ważny jest dobry opis zdjęcia
- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - dodaje Jarosław Gacki, dyrektor biura przewozów Intercity.
Zdjęcia ** oraz filmy można przesyłać na adres [email protected] oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB. **
Źródło tego artykułu: Strefa Biznesu, GP24, Intercity czeka na zdjęcia swoich wagonów od pasażerów
Zdjęcia oraz filmy pasażerów będą podstawą do sporządzenia specjalnego raportu. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
