https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Polska prezydencja w UE promowana na pokładzie nowoczesnego Darta z bydgoskiej Pesy

Marek Weckwerth
Ten pociąg Inter City bydgoskiej Pesy promuje polską prezydencją w Unii Europejskiej
Ten pociąg Inter City bydgoskiej Pesy promuje polską prezydencją w Unii Europejskiej PESA
Rusza kampania, która w ramach polskiej prezydencji w Unii Europejskiej promuje nasze osiągnięcia technologiczne. W kampanii występuje m.in. pierwszy polski pociąg klasy InterCity z bydgoskiej Pesy.

Kampania odbywa się pod hasłem „We Did It In Poland”, czyli "Zrobiliśmy to w Polsce".

- Dumę ze swojego kraju czują głównie przedstawiciele i przedstawicielki najstarszego pokolenia, tzw. baby boomers. Zetki, od których w największym stopniu będzie zależeć kształtowanie wizerunku Polski w najbliższych latach, najczęściej ze wszystkich pokoleń odczuwają wstyd – wyjaśnia Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii, członkini Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezeska Fundacji WłączeniPlus.

Dodaje, że w ramach kampanii fundacja chce przedstawić wielowymiarowość patriotyzmu, który skupia się nie tylko na krajobrazie i historii, ale także na innowacyjności i osiągnięciach rodaków oraz życiu codziennym. W spocie pokazuje się m.in. takie krajowe innowacje jak BLIK, Booksy, stacje ładowania aut elektrycznych WILLBERT x ORLEN czy możliwość płatności spojrzeniem.

Ale w spocie pokazuje się także nowoczesny pociąg Dart bydgoskiej Pesy...

- Dla nas to satysfakcja podwójna – po pierwsze ponieważ PesaDART, czyli pierwszy polski pociąg klasy InterCity znalazł się wśród innowacji, którymi w czasie Prezydencji promowana jest polska gospodarka, a po drugie dlatego, że twórcy filmu zdecydowali się umieścić całą jego akcję w naszym Darcie, a zdjęcia zrealizowano w naszym centrum serwisowym w Pesa Mińsk Mazowiecki – mówi Maciej Grześkowiak, dyrektor ds. projektów strategicznych i komunikacji PESA.

Projekt „We Did It In Poland” obejmie wiele działań w Polsce oraz w Unii Europejskiej, takie jak:

● emisja spotu promującego polskie współczesne osiągnięcia i wynalazki w językach polskim i angielskim,

● interaktywna wystawa na temat polskich innowacji,

● działania PR,

● dedykowana strona www,

● przekazanie zestawów materiałów wspierających promowanie rodzimej gospodarki do polskich ambasad na świecie,

● komunikację w mediach i social mediach,

● współpracę z liderami opinii, przedsiębiorcami, twórcami czy naukowcami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska