Wielokrotnie na naszych łamach podawaliśmy przykłady cenników Multimediów obowiązujących w różnych miastach. Tam, gdzie miały konkurenta, ceny były niższe. Cierpieli na tym inowrocławianie skazani tylko na jednego operatora. Za pakiet telewizji kablowej płacili 42 zł, a ci sami klienci w Trzemesznie - 18.
Zostań z Multimedia
Gdy po ponad roku starań trzemeszeński Servcom uzyskał zgodę na wejście na inowrocławski rynek, było jasne, że ceny w Inowrocławiu zaczną spadać.
- Od początku lutego mieszkańcy Inowrocławia będący w zasięgu naszej sieci mogą skorzystać z promocji "Zostań w Multimedia Polska". Skierowana jest ona do nowych klientów, a także do dotychczasowych abonentów płacących standardową cenę za pakiety telewizji analogowej i których umowy dobiegają końca. Oferta skierowana jest także do abonentów, którzy dotychczas korzystali z innych promocji i ich okres również się kończy - informuje Paulina Kamyk z Multimediów.
Zaprzecza, by promocje miały jakikolwiek związek z wejściem na rynek Servcomu.
- Promocja była wcześniej zaplanowana i jest powiązana z ogólnopolską kampanią "HollyVOD w Twoim domu", promującą flagową usługę operatora - interaktywną telewizję kablową z wideo na żądanie - tłumaczy.
Nie chce mówić o szczegółach dotyczących promocji. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie klient, który dotychczas za pakiet telewizji kablowej płacił 42 zł, teraz w przypadku przedłużenia umowy płacić będzie 25 zł.
- Abonenci, którzy są z nami przez dłuższy czas, ci lojalni, są bardzo cenni, dlatego proponujemy im dodatkowe usługi, korzystne rabaty i promocje - zapewnia Paulina Kamyk.
Przyjdź do Servcomu
Servcom lada dzień rozpocznie budowę sieci w Rąbinie. Pomimo obniżenia cen przez Multimedia nie wycofuje się z rynku.
- Zgodnie z tym co zapowiadaliśmy wcześniej, pierwsi abonenci będą mieli możliwość skorzystania z naszych usług już w marcu tego roku. Z naszej strony promocja oferowana przez Multimedia nie pozostanie bez odzewu. Możemy zapewnić mieszkańców Inowrocławia, że nasza oferta będzie bardziej atrakcyjna i zróżnicowana pod względem cenowym - usłyszeliśmy od Jana Zybały z Servcomu.
Servcom ma już doświadczenie w walce z Multimediami. Podobne boje stoczył już wcześniej w Trzemesznie, Szubinie i Mogilnie. Część rynku zdobył.
****
Gdzie dwóch się bije, tam klient korzysta. Rok 2009 będzie rokiem kryzysu gospodarczego na świecie. W Inowrocławiu będzie również rokiem niskich cen za "kablówkę" i internet. Tego możemy być pewni.