https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Zawisza Bydgoszcz. Apel nowego właściciela [transmisja]

Dariusz Knopik
Prezes Artur Czarnecki apeluje do zarządu Stowarzyszenie Piłkarskiego Zawisza o możliwość użytkowania logo przez spółkę
Prezes Artur Czarnecki apeluje do zarządu Stowarzyszenie Piłkarskiego Zawisza o możliwość użytkowania logo przez spółkę Filip Kowalkowski
Artur Czarnecki, nowy właściciel spółki WKS Zawisza Bydgoszcz, wystosował apel do zarządu Stowarzyszenia Piłkarskiego Zawisza. Domaga się możliwości użytkowania logo i nazwy.

Nowy właściciel Zawiszy, który w poniedziałek ujawnił się jako ten, który odkupił od Radosława Osucha 95 procent akcji spółki, w nocy z poniedziałku na wtorek wystosował specjalny apel. Poniżej jego pełna treść.

Apel do Zarządu Stowarzyszenia Piłkarskiego Zawisza

"W związku z brakiem możliwości korzystania przez Spółkę z tradycyjnego loga oraz nazwy "Zawisza" wzywam Stowarzyszenie do udzielenia natychmiastowej, nieodwołalnej i nieodpłatnej zgody na wykorzystanie tychże.

Jednocześnie Stowarzyszenie winno wycofać się ze wszelkich sporów prawnych dotyczących tradycyjnego loga oraz nazwy Zawisza.

Brak udzielenia stosownej zgody do jutra (7.06.2016) do godziny 12:00 będzie skutkował zablokowaniem możliwości skutecznego ubiegania się o licencję uprawniającą do występowania w rozgrywkach o mistrzostwo I ligi PZPN.

Dotychczasowe stanowisko Stowarzyszenia wpisuje się w długą listę działań zmierzających do sparaliżowania funkcjonowania Spółki.

W dniu dzisiejszym jedyną możliwością zapobieżenia degradacji pozostaje pełna współpraca ze strony wszystkich akcjonariuszy Spółki".

Jak się dowiedzieliśmy do Komisji Licencyjnej PZPN wpłynęło odwołanie dotyczące nieprzyznania bydgoskiemu klubowi licencji na grę w I lidze.

Na godz. 14 nowy właściciel zwołał konferencję prasową. Transmitowaliśmy ją na żywo.

Komentarze 21

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

O
On

Całe to SP to banda palantów, nieuków i tanich cwaniaków!!!!

B
Bydgoszczanin
W dniu 07.06.2016 o 20:29, antypropaganda napisał:

Jeżeli któryś udziałowiec działał przeciwko innemu to tylko i wyłącznie osuch z bruskim przeciwko SP i TAKIE SĄ FAKTY!!! Wyrzucenie SP z CWZS, bydgoskich dzieci trenujących w SP z boisk przy Gdańskiej, szantażowanie lojalkami jak za PRL, tępienie na każdym kroku członków SP itp. Reszta to pomówienia i bełkot dla ludzi niezwiązanych z tematem. Teraz tucznik bez uzgodnienia z kimkolwiek podstawił słupa i próbują całą winę za swoje nieudacznictwo zgonić po raz kolejny na SP. Problem w spółce jest z organizacją oraz finansami. Nikt nie jest w stanie wmówić mi, że za te tematy odpowiedzialny jest kto inny jak osuch ze swoją bandą.

Osuch pisze się z dużej litery! a właściwie dla ciebie palancie PAN OSUCH! A Stowarzyszenie które działa na szkodę a SP działa na szkodę klubu Zaewisza powinno zostać zdelegalizowane!

G
Gość

Nieudzielenie licencji było z dwóch oficjalnie podanych przez PZPN powodów, logo nie ma tu nic do rzeczy. Informacja w artykule ma zasugerować, że to kibole ponoszą odpowiedzialność za ewentualny brak licencji. Ręce opadają na takie dziennikarstwo.

a
antypropaganda
W dniu 07.06.2016 o 21:06, ww napisał:

 Dzisiaj SP to taka społka przestepcza,nie majaca nic ze sportem,tylko dojenie miasta w 2 lidze dostali 5 baniek I jest cisza juz zapomnieliscie jak szkolili dzieci bez kwitów za kase tam prokurator powinien wejsc, to oni szkodzą naszej piłce a ten jeden procent dostali za darmo wiec niech oddadza miastu 

Spocony radku, jeśli masz jakiekolwiek dowody na łamanie prawa przez kogokolwiek to zgłoś to do prokuratury zamiast pomawiać na internetowych forach. Pamiętaj, że to też przestępstwo! Nie znudziło ci się jeszcze przegrywanie kolejnych spraw sądowych?

a
antypropaganda
W dniu 08.06.2016 o 09:02, A napisał:

Śpiewka o biednych dzieciach wyrzuconych boisk stała się już nudna, oklepana i na nikim nie robi wrażenia. Zasłanianie się dziećmi jest żenujące i nie wypada bandzie dorosłych bądź co bądź facetów. Nie widzisz tego?

Dla mnie ważniejsze są bydgoskie dzieci niż poznańsko-andaluzyjskie pseudobiznesmeny, które pogrążyły w degrengoladzie mój ukochany klub a winę zrzucają na innych, aby przykryć swoją indolencję.

A
A
W dniu 07.06.2016 o 20:29, antypropaganda napisał:

Jeżeli któryś udziałowiec działał przeciwko innemu to tylko i wyłącznie osuch z bruskim przeciwko SP i TAKIE SĄ FAKTY!!! Wyrzucenie SP z CWZS, bydgoskich dzieci trenujących w SP z boisk przy Gdańskiej, szantażowanie lojalkami jak za PRL, tępienie na każdym kroku członków SP itp. Reszta to pomówienia i bełkot dla ludzi niezwiązanych z tematem. Teraz tucznik bez uzgodnienia z kimkolwiek podstawił słupa i próbują całą winę za swoje nieudacznictwo zgonić po raz kolejny na SP. Problem w spółce jest z organizacją oraz finansami. Nikt nie jest w stanie wmówić mi, że za te tematy odpowiedzialny jest kto inny jak osuch ze swoją bandą.

Śpiewka o biednych dzieciach wyrzuconych boisk stała się już nudna, oklepana i na nikim nie robi wrażenia. Zasłanianie się dziećmi jest żenujące i nie wypada bandzie dorosłych bądź co bądź facetów. Nie widzisz tego?

C
CHASSE TETRAS

Zobaczcie na instagramie gdzie gościu pracuje/wał -Marbella firma Ocean... ponoć developer itd tylko firma już prawdopodobnie zamknięta,licencja na handel/wynajem mieszkań ,domów... cofnięta przez urząd hiszpański,ponoć nie oddają kasy ludziom ,którzy kupili/sprzedali nieruchomości w Andaluzji-tak wyczytałem na różnych forach a do tego stworzyli jakąś nową firmę.... czyli hiszpańskie Amber Gold!!!

m
marcin

frajer

G
Gość
W dniu 07.06.2016 o 21:19, marcin napisał:

Masz racje , mnie twoje wywody tez nieobchodza tylko tyle , ze ja mam cos do powiedzenia zgodnego ze stanem faktycznym a ty bujasz w obłokach . Znajomosc tematu przez ciebie  jest delikatnie mowiac na minusowym poziomie , czytanie ze zrozumieniem tez . Jakbys niewiedział SP w marcu wystosowało pismo do zarządu s.a. z prosba o spotkanie celem uregulowania sprawy umowy licencyjnej na korzystanie z herbu i nazwy . Tylko skad możesz to wiedzieć jak o tym gazety niepisały . Teraz druga sprawa gdyby nie SP  nie miałbys nawet teraz tematu do pisania , wiec skoncz smieszne wywody ,które i tak mnie nie ruszają . Dla twojej informacji żaden udziałowiec nie staje przeciw drugiemu tylko jeśli jest właścicielem nazwy i herbu to nie będzie biegał i prosił w tym przypadku osuch by podpisał z nim umowę . Jeśli chodzi o termin walnego w SP to określa to statut jeśli wiesz co to takiego , więcej nie będę pisał na ten temat odsyłam do  statutu . Informacyjnie podpowiem , ze Sp nie chciało pieniędzy za użyczenie herbu a w wyroku sadu domagaliśmy się respektowania aktualnego stanu prawnego , ty nie widzisz roznicy miedzy zółtym a białym ale to twój problem . Niestety prawda jest ze wiadomości czerpiesz tylko z gazet i jesteś podobny do politykow , którzy powstają z kapusty - na początek obrywa się liscie , później szatkuje az zostajesz ty czyli GŁĄB

 


Ty to durny buc jestes

m
marcin

Masz racje , mnie twoje wywody tez nieobchodza tylko tyle , ze ja mam cos do powiedzenia zgodnego ze stanem faktycznym a ty bujasz w obłokach . Znajomosc tematu przez ciebie  jest delikatnie mowiac na minusowym poziomie , czytanie ze zrozumieniem tez . Jakbys niewiedział SP w marcu wystosowało pismo do zarządu s.a. z prosba o spotkanie celem uregulowania sprawy umowy licencyjnej na korzystanie z herbu i nazwy . Tylko skad możesz to wiedzieć jak o tym gazety niepisały . Teraz druga sprawa gdyby nie SP  nie miałbys nawet teraz tematu do pisania , wiec skoncz smieszne wywody ,które i tak mnie nie ruszają . Dla twojej informacji żaden udziałowiec nie staje przeciw drugiemu tylko jeśli jest właścicielem nazwy i herbu to nie będzie biegał i prosił w tym przypadku osuch by podpisał z nim umowę . Jeśli chodzi o termin walnego w SP to określa to statut jeśli wiesz co to takiego , więcej nie będę pisał na ten temat odsyłam do  statutu . Informacyjnie podpowiem , ze Sp nie chciało pieniędzy za użyczenie herbu a w wyroku sadu domagaliśmy się respektowania aktualnego stanu prawnego , ty nie widzisz roznicy miedzy zółtym a białym ale to twój problem . Niestety prawda jest ze wiadomości czerpiesz tylko z gazet i jesteś podobny do politykow , którzy powstają z kapusty - na początek obrywa się liscie , później szatkuje az zostajesz ty czyli GŁĄB

w
ww
W dniu 07.06.2016 o 20:29, antypropaganda napisał:

Jeżeli któryś udziałowiec działał przeciwko innemu to tylko i wyłącznie osuch z bruskim przeciwko SP i TAKIE SĄ FAKTY!!! Wyrzucenie SP z CWZS, bydgoskich dzieci trenujących w SP z boisk przy Gdańskiej, szantażowanie lojalkami jak za PRL, tępienie na każdym kroku członków SP itp. Reszta to pomówienia i bełkot dla ludzi niezwiązanych z tematem. Teraz tucznik bez uzgodnienia z kimkolwiek podstawił słupa i próbują całą winę za swoje nieudacznictwo zgonić po raz kolejny na SP. Problem w spółce jest z organizacją oraz finansami. Nikt nie jest w stanie wmówić mi, że za te tematy odpowiedzialny jest kto inny jak osuch ze swoją bandą.

 


Dzisiaj SP to taka społka przestepcza,nie majaca nic ze sportem,tylko dojenie miasta w 2 lidze dostali 5 baniek I jest cisza juz zapomnieliscie jak szkolili dzieci bez kwitów za kase tam prokurator powinien wejsc, to oni szkodzą naszej piłce a ten jeden procent dostali za darmo wiec niech oddadza miastu

a
antypropaganda
W dniu 07.06.2016 o 16:11, Dariusz Mioduski napisał:

Jakie są twoje odczucia ?to zupełnie nikogo nie interesuje.Co to znaczy spólka mogła mieć?Kiedy Czarnecki miał usiąść do rozmów jak się pojawił wczoraj?Twój wywód jest żenujący podszyty jakąś hipokryzją żeby nie używać słów obrażliwych.Śpiewka że tacy jak ty kiedyś uratowali klub od śmierci a teraz do końca swiata mogą każdego ustawiać do pionu wedle swojego widzimisie?Ballady i tyrady o wodzie i papierze toaletowym jaki kiedyś kupiliście na nikim nie robią wrażenia dziś.Róznica polega na tym jak jeden udziałowiec działa przeciwko drugiemu to taka spólka nie ma sensu nie zauważasz tego czy udajesz że nie wiesz o co chodzi?No i co za pól roku zbierze się walne SP Zawiszy i z łaski swojej pochyli się na problemem tylko jak klub ma działać do tego czasu?Łamać prawo używając bezprawnie loga SP Zawisza żeby narażać na kolejne procesy sądowe ze strony SP Zawisza?Chyba że o to chodzi?Na koniec zapytam otwarcie ile SP ZAWISZA CHCE ZA UŻYCZENIE LOGA I BARW?Jak tak opowiadasz to po co pan Bess napisał pismo do Czarneckiego w którym wyraża cheć spotkania dla dobra klubu?Jak to ma się to twojego toku myślenia?Przestań mnie obrażać że coś pisze to co w mediach .Pewnie uważasz się za masz patent na mądrość i nieomylność?Nie tędy droga do wspólnego dobra

Jeżeli któryś udziałowiec działał przeciwko innemu to tylko i wyłącznie osuch z bruskim przeciwko SP i TAKIE SĄ FAKTY!!! Wyrzucenie SP z CWZS, bydgoskich dzieci trenujących w SP z boisk przy Gdańskiej, szantażowanie lojalkami jak za PRL, tępienie na każdym kroku członków SP itp. Reszta to pomówienia i bełkot dla ludzi niezwiązanych z tematem. Teraz tucznik bez uzgodnienia z kimkolwiek podstawił słupa i próbują całą winę za swoje nieudacznictwo zgonić po raz kolejny na SP. Problem w spółce jest z organizacją oraz finansami. Nikt nie jest w stanie wmówić mi, że za te tematy odpowiedzialny jest kto inny jak osuch ze swoją bandą.

R
RPT

Z deszczu pod rynnę!

W
Woźny

Panie Bruski jak można powołać spółkę S.A. z pisowskim zapleczem ? W sp co drugi to pisowski złodziej, cwaniak i oszust. Czy 10 lat niszczenia bydgoskiego Zawiszy nie dało Panu nic do myślenia ?

D
Dariusz Mioduski
W dniu 07.06.2016 o 14:06, Marcin napisał:

w sumie to smutne , ze wypowiadasz sie w temacie o ktorym nie masz zielonego pojecia . Z drugiej jednak strony tak to wszystko przedstawiaja media . To ci odpowiem , po pierwsze spółka mogła juz dawno miec przedłuzone prawo do uzywania herbu i nazwy , wystarczyło usiasc do stołu i porozmawiac z mniejszosciowym udziałowecen-na to sa papiery w społce ze propozycja spotkania wlasnie w tej sprawie ze strony SP była . Nastepnym tematem jest wyrok sadu  na ktory sie powołujesz-sprawa dotyczy bezprawnego uzywania loga z zołtym tłem , w statucie spółki jest wyraznie zapisane jakie logo ma społka i zeby je zmienic to zgada musi byc wszystkich udziałowcow a tej wiadomo od SP nieuzyskaja , bo to SP uratowało ten klub od znikniecia z mapy Polski . Takie ultimatum ja osobiscie odbieram jako chec przeniesienia odpowiedzialnosci ludziom znajacym sprawe tylko z mediow na SP za brak licencji na gre w 1 lidze . Wystarczy w normalnym terminie usiasc do stołu i porozmawiac a nie wzywac .Widzisz róznice ???

Jakie są twoje odczucia ?to zupełnie nikogo nie interesuje.Co to znaczy spólka mogła mieć?Kiedy Czarnecki miał usiąść do rozmów jak się pojawił wczoraj?Twój wywód jest żenujący podszyty jakąś hipokryzją żeby nie używać słów obrażliwych.Śpiewka że tacy jak ty kiedyś uratowali klub od śmierci a teraz do końca swiata mogą każdego ustawiać do pionu wedle swojego widzimisie?Ballady i tyrady o wodzie i papierze toaletowym jaki kiedyś kupiliście na nikim nie robią wrażenia dziś.Róznica polega na tym jak jeden udziałowiec działa przeciwko drugiemu to taka spólka nie ma sensu nie zauważasz tego czy udajesz że nie wiesz o co chodzi?No i co za pól roku zbierze się walne SP Zawiszy i z łaski swojej pochyli się na problemem tylko jak klub ma działać do tego czasu?Łamać prawo używając bezprawnie loga SP Zawisza żeby narażać na kolejne procesy sądowe ze strony SP Zawisza?Chyba że o to chodzi?Na koniec zapytam otwarcie ile SP ZAWISZA CHCE ZA UŻYCZENIE LOGA I BARW?Jak tak opowiadasz to po co pan Bess napisał pismo do Czarneckiego w którym wyraża cheć spotkania dla dobra klubu?Jak to ma się to twojego toku myślenia?Przestań mnie obrażać że coś pisze to co w mediach .Pewnie uważasz się za masz patent na mądrość i nieomylność?Nie tędy droga do wspólnego dobra

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska