Przeczytaj także: Zapełnia się lista startowa Kryterium Asów
W projekcie uwzględnione zostały opinie zawodników, którzy szczególną uwagę zwracali na powierzchnie reklamowe.
- Na kevlarach zawodników znajdzie się siedmiu sponsorów klubowych, których reklamy umieszczone zostaną na prawym rękawie i nogawce oraz z tyłu na plastronach - opowiada Piotr Januszkiewicz, menadżer marketingu klubu. - Trzy z powyższych firm w sezonie 2012 po raz pierwszy rozpoczynają współpracę z Polonią Bydgoszcz. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że od razu tak bardzo nam zaufały, przekazując istotny zastrzyk gotówki do kasy klubu. Mamy nadzieję, że zarówno te firmy, jak i przedsiębiorstwa współpracujące z nami od kilku lat będą usatysfakcjonowane z osiągniętych efektów wizerunkowych. Wspomniane firmy będą przecież z nami nie tylko podczas zawodów odbywających się na Sportowej 2, ale także będą eksponowane na meczach wyjazdowych. Chciałbym podkreślić również kolorystyczne nawiązanie kevlarów do barw i tradycji Polonii Bydgoszcz. Klub szanuje przywiązanie kibiców Polonii do 92-letniej historii, stąd też nasze działania zmierzające do większej identyfikacji drużyny ze wspierającymi nas fanami.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ewa Gawryluk przysłoniła walory zaledwie siateczką. Dalibyście jej 56 lat? [ZDJĘCIA]
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]