Jak napisał portal dlahandlu.pl, Auchan stopniowo wprowadza w zintegrowanych sklepach swoją strategię handlową, a zwłaszcza politykę cenową. Projekt handlowy Auchan odpowiada na potrzeby klientów w Rosji, Ukrainie Rumunii i w Polsce i wzmacnia jego pozycjonowanie jako dyskontera, którego celem jest poprawa siły nabywczej coraz większej liczby klientów.
30 listopada 2012 roku Grupa Auchan podpisała z niemieckim dystrybutorem Metro Group umowę wstępną, mającą na celu przejęcie aktywności Real w Europie Centralnej i Wschodniej, czyli nabycia 95 hipermarketów i 13 galerii handlowych w Polsce, Rumunii, na Ukrainie i w Rosji. Po otrzymaniu warunkowej zgody polskiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Grupa Auchan 6 lutego 2014 roku sfinalizowała z Metro Group ostatni etap operacji dotyczącej Polski. Wraz z 57 dodatkowymi hipermarketami, Auchan Polska będzie zarządzał 85 sklepami w naszym kraju (otwarcie 86 hipermarketu jest przewidziane na marzec 2014 w Lublinie) i po przejęciu 11 tys. nowych pracowników z Real, będzie zatrudniał 22 tys. pracowników - czytamy w portalu dlahandlu.pl.
Źródło: dlahandlu
