https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Będą blisko burmistrza

Tekst i fot. Anna Maria Zdrenka
Punkt obsługi klienta jest w korytarzu, którym  się idzie do gabinetu burmistrza. Na zdjęciu:  Danuta Nakielska i Gabriela Ott- Kozłowska.
Punkt obsługi klienta jest w korytarzu, którym się idzie do gabinetu burmistrza. Na zdjęciu: Danuta Nakielska i Gabriela Ott- Kozłowska.
W Urzędzie Miasta od kilku dni czynny jest punkt obsługi klienta. Związany jest z wprowadzanym elektronicznym systemem obiegu informacji.

Do punktu obsługi klienta łatwo trafić, bo jest w korytarzu, którym idzie się do gabinetu burmistrza.

- Każdy może podejść i załatwić wszelkie sprawy - mówi sekretarz urzędu Jadwiga Krajecka.

Tutaj można zostawić podanie, które następnie pracownice punktu skanują i drogą elektroniczną przesyłają do odpowiedniego wydziału. Mają do dyspozycji komputery, ksero i skaner.

Takie rozwiązanie związane jest z wprowadzaniem elektronicznego o biegu informacji, czyli e-urzędu. - Przygotowujemy się już do elektronicznego podpisu. Miał obowiązywać od sierpnia, ale termin jego wprowadzenia został przedłużony - dodaje Krajecka.

Mieszkańcy otrzymają tu też druki podań i uzyskają informacje jak załatwić sprawę. - Widać, że to się sprawdza. Klienci nie muszą chodzić po różnych pokojach, tylko przychodzą od razu do nas - podkreślają Danuta Nakielska i Gabriiela Ott - Kozłowska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska