Dlatego warto w nią inwestować, a zlecenie stworzenia prostej strony to koszt od 1 do 1,5 tys. zł. Jednak, aby strona firmy była skuteczna, trzeba pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Musi spełniać tzw. zasady Web Usability oraz SEO, by stać się narzędziem, które posłuży w skutecznej komunikacji z klientem. Jeśli spodoba się właścicielowi, może to oznaczać, że będzie tak w przypadku potencjalnego klienta.
(d-ka)
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?