Czyli, Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM w Kolonii, które odbędą się w dniach 31 stycznia - 3 lutego br.
Organizatorzy szacują, że tegoroczna, 46 edycja Targów zgromadzi ponad 1500 wystawców z około 70 krajów z całego świata. Na imprezie nie zabraknie też kluczowych producentów słodyczy i słonych przekąsek z Polski, dla których udział w targach to przede wszystkim szansa na pozyskanie atrakcyjnych, zagranicznych kontraktów, jak i okazja do promowania na arenie międzynarodowej polskich wyrobów.
CZYTAJ TEŻ: Słodycze z Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć wybierają się w podróż do Kolonii
- Międzynarodowe imprezy branżowe przyciągają polskich producentów szerokimi możliwościami networkingu. Budowanie relacji z potencjalnymi partnerami eksportowymi jest istotne zwłaszcza teraz, kiedy na polskim rynku słodyczy borykamy się z rosnącą konkurencją wewnętrzną - mówi Arkadiusz Drążek,dyrektor handlowy w ZPC Brześć. - Dodatkowo, mamy szansę na wzmacnianie pozytywnego wizerunku polskich słodyczy, które wśród zagranicznych konsumentów są postrzegane jako dobre jakościowo oraz atrakcyjne cenowo - dodaje Drążek.
Podczas Międzynarodowych Targów w Kolonii Brześć zaprezentuje swoje flagowe produkty: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem, słomkę z nasionami oraz groszek ptysiowy. Stoisko firmy pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. ciasta ptysiowe, drożdżowe, kruche, babki oraz pierniki. Produkty Brześcia są eksportowane na kilka kontynentów, trafiając do konsumentów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii.
Źródło: Brześć
