Od września 2006 roku do sierpnia tego roku w całym kraju kupiono około 205 mln kg łakoci. Z danych firmy badawczej MEMRB wynika, że najwięcej słodyczy sprzedały Jutrzenka i Cadburys Wedel. Pod tym względem obie firmy mają po 12 procent udziału w rynku.
Wyniki zmieniają się, gdy wyniki sprzedaży zmierzy się w złotówkach. Wówczas Cadburys Wedel ma 14 procent udziału w rynku, a Jutrzenka 12 procent.
Od września 2006 roku do sierpnia 2007 roku w całym kraju sprzedano łakocie, warte ponad pięć miliardów złotych. Najchętniej kupowaliśmy różnego rodzaju czekolady, ciastka i wafle.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nowy partner dodał jej animuszu. Zakochana Kalicka pozuje topless przy wodospadzie
- Tuchlińska i Wojciechowski mają drugie dziecko! Miliarder został ojcem w wieku 77 lat
- Zapytaliśmy Mikołaja Roznerskiego o randkowanie! Wspomniał o "szukaniu wrażeń"...
- Niemen dumnie eksponuje siwiznę. Ekspert ma ważną przestrogę