Zobacz wideo: Dramatyczne dane dotyczące zgonów w Polsce

Centrum Onkologii przy ul. Królewieckiej we Włocławku jest filią Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Do końca maja 2021 roku pacjenci, którzy chcieli zarejestrować się na wizytę we Włocławku telefonicznie, mogli dzwonić na dwa numery: 54 230 13 00 oraz 54 230 13 51.
Tak można zarejestrować się do Centrum Onkologii we Włocławku
1 czerwca 2021 roku numery te zostały wyłączone, a telefoniczna rejestracja pacjentów do filii Centrum Onkologii we Włocławku możliwa jest tylko przez telefoniczną informację medyczną (Call Center) Centrum Onkologii w Bydgoszczy pod numerem 52 37 43 110. Czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-17.
W lutym 2022 roku do naszej redakcji trafiło zapytanie od pacjentów o to, dlaczego telefoniczna rejestracja do placówki we Włocławku prowadzona jest w Bydgoszczy. Sprawdziliśmy.
Call Center ma usprawnić telefoniczną obsługę i rejestrację pacjentów
Agnieszka Bielińska, rzecznik prasowy Centrum Onkologii w Bydgoszczy, zaznacza że wprowadzenie Call Center ma ułatwić obsługę pacjentów, ponieważ dedykowane jest wyłącznie dla osób, które chcą się zarejestrować (lub uzyskać informację) telefonicznie. Osoby pracujące w Call Center Centrum Onkologii obsługują tylko pacjentów, którzy dzwonią do placówki.
- Call Center, to więcej operatorów. Obsługują je pracownicy Centrum Onkologii w Bydgoszczy, którzy mają dostęp zarówno do rejestracji na usługi w Bydgoszczy, jak i we Włocławku, bo to jest jedno Centrum Onkologii, Włocławek to nasza filia – zaznacza Agnieszka Bielińska, rzecznik prasowy Centrum Onkologii w Bydgoszczy.
I dodaje, że trudno jest obsługiwać jednocześnie pacjentów przy okienku i tych, którzy dzwonią, żeby się czegoś dowiedzieć, czy zarejestrować.
- Panie, które obsługują pacjentów stojących przed okienkiem, nie obsługują pacjentów telefonicznie. Dzięki temu nie ma takich sytuacji, że jest np. jedna pani przy okienku rejestrującym, która jednocześnie odbiera telefony i obsługuje pacjenta przed okienkiem, bo wtedy denerwuje się zarówno osoba, która dzwoni, jak i ta osoba, która stoi przed okienkiem – dodaje Agnieszka Bielińska.
Telefoniczna rejestracja pacjentów trwa dłużej
Agnieszka Bielińska podkreśla też, że obecnie obsługa pacjentów przez telefon trwa dłużej, niż kiedyś, trzeba bowiem sprawdzić i wprowadzić do systemu różne dane.
- Pamiętajmy, że w tej chwili obsługa pacjenta przez telefon, to nie jest tylko chwilka. Trzeba ściągnąć e-skierowanie, trzeba wszystko sprawdzić i wprowadzić. Rejestracja trwa dłużej niż kiedyś, więc po co mamy kolejkę przetrzymywać? W Call Center jest wielu operatorów, którzy odbierają telefony i mają po prostu czas na obsłużenie pacjenta, który jest pacjentem telefonicznym – przypomina Agnieszka Bielińska, rzecznik prasowy Centrum Onkologii.