Projekt „Na Własne Konto” to bezpłatnie zajęcia z ekonomii i przedsiębiorczości dla 15 gimnazjalistów z gminy Lisewo.
- Udział w programie ma służyć zmniejszeniu dysproporcji w znajomości narzędzi finansowych między młodzieżą z terenów wiejskich, a tą z miasta - mówi Agnieszka Dalke, podinsp. ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji w Urzędzie Gminy Lisewo. - Chodzi też o kształtowanie ich postaw przedsiębiorczych, umiejętności planowania ścieżki życiowej. Zajęcia realizowane będą w oparciu o gry, zabawy, w ferie zimowe i w drugim semestrze roku szkolnego.
Gry i zabawy, wizyta w banku i u lokalnego przedsiębiorcy, wcielenie się w rolę dziennikarza podczas przygotowywania gazetki ekonomicznej, dają możliwość praktycznego zdobycia wiedzy ekonomicznej i poznania zasad planowania ścieżki zawodowej. W ferie zajęcia poprowadzi Krzysztof Sobczyk z pomocą studenta. Żak uświadamia uczniom, że każdy ma szansę studiowania na wymarzonym kierunku, znalezienia dobrej pracy czy założenia firmy.
- Od 30 stycznia do 3 lutego zaplanowano: pozalekcyjne zajęcia dydaktyczne w Gimnazjum w Lisewie, dotyczące postawy przedsiębiorczej, aktywności gospodarczej, pieniędzy i bankowości oraz oszczędzania i inwestowania - dodaje Dalke. - Zainteresowani udziałem mogą zapisywać się pod nr tel. 535 031 583 lub [email protected].
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zawierucha i jego śliczna żona brylują na salonach. Niedawno zostali rodzicami [FOTO]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"
- To on stworzył Dagmarę Kaźmierską. Dziś nie chce się do niej przyznać